دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

دینای مامان وبابا

برف بازی ممووووووول مامانی

1392/11/19 21:49
نویسنده : راحله
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترک شیرین زبونم که تازگیا مثل ادم بزرگا حرف میزنه و بعضی وقتها حسابی با حرفاش ما رو غافلگیر میکنه..........مثل این جریان............

داشتم با بابا مرتضی در مورد شما حرف میزدم که یهویی با یه لحن خیلی بامزه گفتی واااااا مامان(یه مکث کوچولو) این چه حرفیییییییییه میزنیییییییییییی؟من وبابایی اولتعجبوبعدخندهخندهخنده

داری بازی میکنی بهت میگم چه بازی میکنی میگی دارم غذا میپزیدم یعنی من عاشق این حرف زدناتمقلب

توی این چند روزه که کرج حسابی برف میومد ما کرمان وبندر عباس بودیم وبرفی ندیدیم اما تا رسیدیم دیدیم که چه برفی نشسته دینا عسلی هم گفت بریم برف بازی هر چی گفتم بریم خونه پوتین ودستکش بیارم بعد بریم قبول نکرد این هم برف بازی دینا جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شیما
21 بهمن 92 9:00
سلام عزیزم همیشه به مسافرتتتت امیدوارم کرمان و بندرعباس بهت خوش گذشته باشه!
مرجان مامان آران و باران
22 بهمن 92 0:37
همیشه به سفر عزیزمممممممقر بون دینا عسلی با این قلمبه حرف زدنش
مرجان مامان پریساجون
26 بهمن 92 15:50
هزارماشاله به این دینای عزیزم
حسنا
27 بهمن 92 15:09
سلام عزیزم چقدر بزرگ شده این دینا! آدم دو روز نمیبینتش اندازه ی دوسال تغییر میکنه ایشاساله خدا حفظتون کگنه راحله جونم سلام به روی ماهت عزیزم.به به چه عجب خیلی خوش اومدین . شما لطف داری .
هم نفس
5 اسفند 92 13:40
سلام من و همسری یعنی ماهناز ومهدیار یه کلبه کوچیک اما گرم وصمیمی داریم به نام هم نفس خوشحال میشیم به ماهم سر بزنید.. منتظرتونم./.. یاحق
مامانی درسا
13 اسفند 92 7:58
الهی قند عسل توی این برفا بدون پوتین و دستکش سردت نشد همیشه به سفرای خوش مامانش .... خوبه دیگه یهو اومدین و کلی برف انباشته دیدین ..... وای عزیزم این حرفاشون باور کن من مدتیه میترسم جلوی درسا حرف بزنم یعنی همین طور که حرف میزنم اون با خودش تکرار میکنه ..... انگاری داره حفظ میکنه ..... نمیدونم مگه ما جقدر با این وروجکا فاصله سنی داریم اصلا" شبیه ما نیستن ....
الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 14:19
سلام عزیزه دلم. سال نوتون مبارک باشه گلم وب امیرعلی باکلی مطلب و عکس جدید آپه/ یه سر بزن و کوچولومو خوشحال کن. نظرهم فراموش نشه
باران
15 مرداد 94 17:09
ناز