دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

دینای مامان وبابا

دینا عسلی و کارهایش

1392/10/14 23:50
نویسنده : راحله
1,365 بازدید
اشتراک گذاری

به دینا میگم چرا وقتی با آنیتا بازی میکنی انقدر با هم دعوا میکنین؟ با یه قیافه جالب و دست تکون دادنهای بامزش میگه چیکار کنیم جنبه نداریم دیگهههههتعجب

دینا خانم توی اتاقش مشغول بازی کردنه صدام میکنه وبهم میگه مامانی اخه مامانی چقدر به من بستنی میدی من که بستنی نمیخورم خواهش میکنم برای من بستنی نیار من هم کاملا متوجه شدم که دخملی دلش بستنی میخواد ولی با این طرز بیان متفکر

بعضی وقتا که توی بغل من هست وداره کارتون میبینه یهویی میگه مامان چرا منو قورت دادی من رفتم تو شکمت تعجبسوال اخه چرااااااسوال

دارم خونه رو جاروبرقی میکشم  بهم میگه مامانی من حوصله ندارم  اسباب بازیامو جمع کنم میشه شما جمع کنی و اتاقمو جارو بکشی اونوقت من به شما جایزه میدماااااا نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرینا موفرفری
15 دی 92 0:34
فدات بشم شیرین ربون این جایزه دادن به ماماناشون منو کشته
شیما
15 دی 92 12:49
سلام امان از دست این بچه های شیطوووون خیلی زرنگه ... بخاطر جمع کردن اسباب بازی هاش، جایزه هم میخواد بهت بده هههههههه خوشی های شما هم پایدار دوست خوبم
مامانی درسا
18 دی 92 2:24
ای جان من ..... هزار ماشالله مامانی هیچ جوره حریفشو ن نیستیم ..... الهی بگردم کاش پیشم بودی عروسک
مرجان مامان آران و باران
22 دی 92 18:05
عزیزمممممممممممممممم قربون حرف زدنتتتتتتتت
مرجان مامان پریساجون
18 بهمن 92 0:33
سلام عزیزم کجایی یه ماهی میشه دیگه پیدات نیست دلتنگتم