دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

دینای مامان وبابا

این روزهای ما

1392/12/19 2:06
نویسنده : راحله
1,150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نازدار مامانی

این روزها شما دوست داری که ما به مناسبتهای مختلف برات کیک تولد بگیریم و شما هم هی شمع ها رو فوت کنی............. وخلاصه اینکه ما هم بدمون نمیاد که با دخملی وخانواه هرچند وقت یک بار ازاین برنامه ها داشته باشیم .

عسل من چند وقتی که کلمه دخترونه وپسرونه رو اینجوری میگه مامان منو ببره مررردسه (مدرسه) دخترگونه که درس بخونم یا وقتی میگم چه اسباب بازی بخرم میگه مامانی پسر گونه نخریاااا دختر گونه بخر ......

این روزها دخملی حسابی تو کارهای خونه تکونی کمکم کرد با این اسپری همه کاره افتاده به جون میز عسلی هی اسپری میزد وهی دستمال میکشد.............. قربون دخمل عزیزم ......هر 5 دقیقه هم میگفت مامانی من خسته شدم یه خوراکی برام بیاراز خود راضی

این هم از شاهکار نفس مامان در رنگ امیزی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهه مامان یسنا
19 اسفند 92 9:30
عزیز دلم چقدر شما دخترا عاشق این جور کارهایید. یسنای منم همینطوریه.. به قول مامانم وقتش که بشه دیگه دست به سیاه و سفید نمیزنن
شیما
19 اسفند 92 10:36
سلام عزیزم خوبی؟ پس دینا گلی حسابی تو خونه تکونی کمکت کرده ههههههه الهی که زنده باشه زیر سایه پدر و مادرش سال نو هم پیشاپیش مبارک
الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 14:08
سلام عزیزه دلم. سال نوتون مبارک باشه گلم وب امیرعلی باکلی مطلب و عکس جدید آپه/ یه سر بزن و کوچولومو خوشحال کن. نظرهم فراموش نشه
مامانی درسا
4 فروردین 93 12:03
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
19 فروردین 93 14:20
سلام سال نو مبارک خیلی خوشگله ببوس