دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

دینای مامان وبابا

روزهای شیرینی که زود میگذرند.....

1391/10/20 22:53
نویسنده : راحله
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دینا عسلی مامان      ني ني شكلك

 

 

چند وقتی که دینا نانازی بسیار شیطون شده و موقع بازی کردن کلی سروصدا به پا میکنه.عاشق فوت کردن شمع شده همش به من میگه بیا (هلود ) بگیریم منظور دخملی تولده .خلاصه ما هم یه شمع میاریم روشن میکنیم تا دینا خانم بگه هلود هلود هلودت مبارک.بعد هم شمع رو خاموش میکنه و یه دستی هم میزنه ودوباره این کار تکرار میشه تا وقتی که ایشون خسته بشن .

تو پست قبل گفتم که با دینا جونی تراشه های الماس رو کار میکنم دخملی ناناز من 22 کارت رو تا الان یاد گرفته ماشالا دینا جونم خیلی باهوشه و توی این کار خیلی با من همکاری میکنه بعضی وقتها خودش میگه که کارت رو نشونش بدم تا کلمه ها روبگه.

عسل مامانی چند وقتی که به شدت عاشق خوردن پاستیل شده .عاشق تبلیغ پفک چاکلز هم هست همش بهم میگه مامانی ازاینا  منم بهش میگم اینا برای شما مناسب نیست اونوقت سرش یه وری میکنه صداش رو هم نازدار میکنه میگه مامان ژون؟  یعنی عاشق این لوس کردناشمااااااااlove couple 03

دخترکم وقتی صبح ها بیدار میشه اولش با خنده میگه مامانی بعدش بوسم میکنه بعدش میگه من (جی) یعنی دستشویی یعنی من عاشق بوس کردناشماااااااlove couple 03                       

دینای من شبها هم عاشق اینه که عروسکشو بگیره بغلش بخوابه بعضی وقتها هم دینا عروسکشو میخوابونه یعنی من عاشق این مدل مامان بازیاشماااااااااlove couple 03

 ني ني شكلك

 

این همون عروسکی که دینا جونم خیلی دوستش داره الانم داره میخوابونتش.

ني ني شكلك

 

دینا جونم ونیاز خاتونی درکنار هم

ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهه مامان یسنا
20 دی 91 23:08
آفرین به این دختر باهوش و زرنگ و مهربون و دوست داشتنی. ماه شدی بزرگ شدی


ممنون عزیزم.
مامانی درسا
25 دی 91 3:13
آفرین صد آفرین اصلا" تموم آفرین های دنیا واسه دینای خودمون ...... مامان گذر عمر به سرعت نور میگذره و انشاالله دخترامون بزرگ میشن ......


ممنون عزیزم .واقعا چه زود دیر میشود....
مرجان مامان آران
25 دی 91 7:52
به به مامان خنم با عکسای خوشگل اومد
چقدر بامزه هستش ماشالا به جونششششششششششششش


شما محبت دارین عزیزم.
آواز قو
28 دی 91 2:09
سلام راحله جان .خوبی .دینا جون رو از طر ف من ببوس...دیگه دخترتم داره مامان میشه زمان چقدر زود میگذره.....با خوشی وعزت بررگش کنید..با سلامتی وبزرگواری مرتضا جون.....


سلام خاله .مرسی از محبتتون.
مارال فرفری
29 دی 91 0:18
سلام دینا جونی چقدر ناز نی نی تو میخوابونی .


سلام خاله مرسی که به ما سر میزنید.
شیما
1 بهمن 91 8:46
الهییییییییی خیلی بامزه است هزارماشاله
فسقلی یه ذره از عروسکش بزرگ تره ولی باهاش مامان بازی میکنه!
مامان با دقتی هم هست چون داره تلاش میکنه که پتو جلوی دهن عروسک رو نگیره و خفه بشه


سلام شیما جون.ممنون از محبتت عزیزم .
مامان امیرناز
7 بهمن 91 18:48
الهی ایشالا وقتی بزرگ شدی مثل مامان یه مامان خوب و مهربون میشی عزیزممممممم
پرهام
8 بهمن 91 22:21