دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

دینای مامان وبابا

دینا عسلی وتراشه های الماس

1391/9/28 23:42
نویسنده : راحله
1,387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل گلابم  به عرق بیدمشکم دینا عسلیزیبا

شما دختر نازنینم وارد 27 ماهگی شدی وهر روز با شیرین زبونیهات وشیطنتهات دل همه رو میبری. Dolls Graphic #5

دختر گلم این روزها حرف زدنش خیلی بامزه شده وقتی بهش میگم وسیله ایی رو برام بیاره همش میگه بببببدم؟یا وقتی میخواد دستشویی بره به هر کسی که اطرافش باشه میگه من دارم میرم (جی) بابا من جی یا خاله من جی دارم.

  عاشق بازی کردن با ماشینهای کنترلیه همش میگه مامان باطییی (باطری)بزن شاژ(شارژ).

   وقتی میخواد بگه مامان بیا میگه ماماااان بدو بدو که مثلا من فکر کنم کاری که با من داره خیلی واجبه.

  یا زمانی که خوابش میاد همش به من میگه بخوابم؟ مامان بخوابم؟منم میگم بله عزیزم الان وقته خوابه میگه من خوابم .(منظورش اینه که من دارم میخوابم )

  شبهایی که بابا مرتضی خونه باشه به باباش میگه بابا گصه. دیگه نمیخواد که من بهش قصه بگم.

  عاشق خوندن کتابه .کتاباشو میگره دستش به زبون خودش واسه خودش قصه تعریف میکنه منم از فرصت استفاده میکنمو صداشو ضبط میکنم.

  راستی تو پست قبل گفتم که دینا عسلی به خودکار یا مداد یا دفتر میگه دهنی الان میخوام بگم چرا .وقتی که دینا عسلی کوچولوتر بودمن براش نقاشی میکشیدم و شعر چشم چشم دو ابرو  دماغ ودهان یه گردو رو میخوندم  انگاری دینا عسلی کلمه دهن رو زودتر یاد گرفت و براش نماد نقاشی وشعر شد برای همین به هر چیزی که مربوط به نوشتن  یا نقاشی باشه میگه دهنی .البته دخملی خیلی خیلی به نقاشی علاقه داره.

واما داستان تراشه های الماس

چند دقتی است که با دینا عسلی تراشه های الماس رو کار میکنم .یه روشی که بچه ها خوندن ونوشتن رو یاد میگرن شامل 4 مرحله است وهر مرحله یک سری کارت و دستوراتی داره که طبق اون باید کارتها رو به بچه ها نشون بدی وبراشون بگی که روی کارت چی نوشته البته این یادگیری باید با حوصله وهنگام بازی کردن کودک باشه .خدارو شکر که دینای مامان خیلی خوب با من همکاری کرد والان ممووول من12 کارت رو بلده .کلمات شامل .مامان -بابا-اب- کفش -قاشق-غذا-نان-جوراب-چشم-گوش-من-دست هستند.یعنی وقتی کلمه من رو نشون میدم سریع میگه من.اونوقته که من با خوشحالی براش دست میزنم و تشویقش میکنم .

این هم عکس دینا جونم همراه با کارت من

 

 

قربون دختر خنده رو و باهوشم برم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 23:58
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
راحله
29 آذر 91 6:20
عزیزمممممممم چه دخمل باهوشیچقدر هم شیرین زبونهعاشق این اشتباه گفتن کلمات هستم ینی دلم میخواد یه بچه همینجور واسم حرف بزنه اونم از نوع چپه چوله بعد یهو بپرم بغلش کنم و یه ماچ گنده از لپش بگیرم


راحله جون ااایییییییی گفتی.منم با حرفت موافقم.
مرجان مامان پريساجون
29 آذر 91 11:24
احسنت به اين مامان فعال و صدها آفرين به ديناجونيييييييي


مرسی مرجان عزیز.
sana
29 آذر 91 18:11
سلام راحله جون.مامان باحوصله یه دختری یه سلامم به دیناجون خوشگلم که اینقدشیرین زبون ودوست داشتنیهایشاا...خدابراتون حفظش کنه یه دنیابوس واسه دخملتون دوستت دارم


سلام دوست نازنینم .مرسی که به ما سر زدین.ممنون از محبتت .
مرجان مامان آران
30 آذر 91 1:07
دینا عسلییییییییییییی خوشگلمممممممممم 27 ماهگیت مبارکککککک
دختر باهوش نازززززززززززززززز


ممنون عزیزم از محبتت.
سپیده
30 آذر 91 12:44
روي گل شما به سرخي انار شب شما به شيريني هندوانه خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندي يلدا یلدا مبارک http://koodakeman91.niniweblog.com/
مرجان مامان پریساجون
1 دی 91 6:45
یلداتون مبارک


سلام عزیزم یلدای شما هم مبارک .پریسا سادات رو ببوسین.
مامان سحرناز
3 دی 91 0:17
انارو بیار دون کنم ... غمهاتو دون دون کنم
هندونه بیار قاچ کنم ... لپتو بده ماچ کنم
سلام مامانی ،یلداتون مبارک ببخشید که با تاخیر بود.... 27 ماهگی دختر گلم هم خیلی خیلی مبارک..... آفرین به این دختر باهوش و مامان مهربونش ....



سلام عزیزم .مرسی ازمحبتتون.
مامان مارال فرفری
4 دی 91 19:26
آفرین دخمل باهوش هورا به دینا جون
مامان یسنا
4 دی 91 23:06
ماما نیاز
4 دی 91 23:39
سلام خاله قربون دخمل نازم برمممممممممممم با زحمتهای ما


سلام عزیزم چه زحمتییییییییی.
مامان آرینا موفرفری
6 دی 91 15:11
_________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O سلام عزیزم اومدم روی ماهتو ببینم دلم واست تنگ شده بود.
مامانی درسا
13 دی 91 2:55
هورا به دینای خودمون که اینقده خانم شده که میره دستشویی ..... با تراشه های الماس کار میکنه 27 ماهه شده و کلی کلی چیزای خوب دیگه پس بزن دس قشنگو واسه این دخملی قشنگ و باهوش
مرجان مامان پریساجون
17 دی 91 16:30
سلام عززم کجایی کم پیدااااااااااااا؟ببوس دخمل نازت رو
شيما
18 دی 91 18:51
الهييييييييي
دختر توي اين سن خيلي شيرين زبون ميشه
خدا حفظش كنه براتون




مرسی از محبتت عزیزم.
مرجان مامان آران
19 دی 91 14:54
سلام مامانی کجاییییییییی
پیور گرل
20 دی 91 19:14
سلام گلم خدا دختر گلت رو برات نگه داره من واسه نی نی های خوشگلی مثل دخترشما تقویم درست می کنم خواستی بیا وبلاگم طرحامو ببین