دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

دینای مامان وبابا

شیرین کاریهای ممول مامان

1391/9/11 23:47
نویسنده : راحله
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماه پیش دینا نانازی رو بردم دکتر کودکان هم برای قد و وزنش هم برای این که ببینم حالا که دخملیمون 2 سالش تموم شده احتیاج به مکملی یا ویتامینی داره یا نه ؟

وقتی دکتر قد و وزنش رو گرفت گفت که همه چیز عالیه وبرای دادن مکمل باید ازمایش خون انجام بشه .فردای اونروز دینا عسلی رو ناشتا بردیم ازمایشگاه تا ازمایش خون وادرار ازش بگیرن .دینا جونم تا محیط ازمایشگاه رو دید فهمید که چه خبره و شروع به بیقراری کرد خلاصه که با یه زحمتی دخملی رو اروم کردیم که دستش رو بیاره جلو تا ازش خون بگیرن. بمیرم برای ممولم که مجبور شدن از دو دستش خون بگیرن چه گریه ایی میکرد منم اشک تو چشمم جمع شده بود ولی خودمو کنترل کردم ودینا رو اروم کردم .دستهای ممولم تا مدتها کبود بود هر کی رو هم که میدید استیناشو میزد بالا نشون میداد که کبود شده ودرد داره.بعد که جواب ازمایش رو بردم نشون دادم دکتر گفت که خدارو شکر همه چیز خوبه واحتیاج به هیچ مکمل یا ویتامینی نداره .

چند روز که وقتی دینا عسلی چیزی میخواد وبهش میدم بهم میگه میسی (مرسی)بعدش یه ممنون هم میگه  وووایییییییییییی اگه بدونین اونموقع چقدر بوسش میکنم وتو بغلم فشارش میدم وقربون صدقش میرم  بعدش میگه مامان چی شده ؟ منم فقط میخندم ومیبوسمش وخدارو شکر میکنم بابت گل خوشبویی که به من داده.ziba

 ziba تازگیا هر چیزی که میبنی میگه این چیه ؟ یعنی کارمن تو این روز ها جواب دادن به سوالات دینا عسلیه.

  zibaعاشق بستنیه .صبح که چشماشو باز میکنه میگه مامان من بتینی میخوام تا شب موقع خواب.

 ziba اگه یه چیزی بخواد من بهش ندم میگه مامان ژوووووون .یعنی با این مامان ژووون گفتنش هم دلمو میره هم اون کاری که میخوادو انجام میده.

  zibaشبها موقع خواب میگه مامان گصه (منظورش قصه است) بگو.وقتی قصه میگم سه سوته میخوابه.

  zibaعاشق اینه که موقع خواب پتو بکشه روی سرش اگه یه ذره پاش بیرون باشه یا سرش زیر پتو نباشه خوابش نمیبره .جالب اینه که به پتوش میگه( گلی )چون پتوش عکس گل داره.  به هر پتویی هم میگه گلی .

  zibaعاشق حمام رفتنه .یعنی تا میگم حمام/ لباس دراورده جلوی حمامه همش هم میگه اب باژی یعنی کاریش نداشته باشی تا خود شب مشغول اب باژیه.

  zibaمدادرنگیهاشو خیلی دوست داره بهشون میگه( دهنی) اصولا هرچی که مربوط به نوشتن باشه(خودکار -مداد- دفتر) برای دخملی ما دهنی محسوب مبشه.این دهنی گفتنش داستان داره ...

   zibaتازگیا یه جور بامزه ایی سلام میده .یه سلام کشدار و با نمک .

 zibaممول مامان به بشین میگه بسیین البته با تکونهای سر .به بگیر میگه بییر اونم با تکونهای سر .

به آوین میگه آبین .همچنان به ژله میگه یله .نازنینم به ماشین میگه ماسین .

  zibaوقتی گشنه اش باشه میگه مامان گذا(غذا) وااای که عاشق این حرف زدناشم وقتی سن ایچ میخواد بهم میگه مامان ژوون( سنی )میخوام .

  zibaبعضی وقتا یه چادر میاندازه سرش میگم (الاوابهر) یعنی میخوام نماز بخونم .دیووونه نماز خوندنشم وقتی میخواد سجده کنه رو زمین دراز میکشه و لپاشو میچسبونه به مهر.

 zibaچند روز که همه چیز در انحصار دخملیه .اگه مجله دستم باشه میاد ازم میگیره و میبره اگه بخوام سریال ببینم میگه نانای اگه بخوام پای کامپوتر بشینم میگه من باید بشینم یعنی تلویزیون مال دینا جون کامپیوتر هم مال دینا جون تازش هم اصلا پای اینا نمیشنه میره سراغ بازیش اما اگه بخوام یکیشونو خاموش کنم گریه میکنه پس مامان جون من چیکار کنم ؟

ziba

دینا من عاشق این عروسکشه  بعض وقتا با این عروسکش میخوابه .ziba

ziba

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان مارال فرفری
13 آذر 91 2:15
خیلی نازی دینا جون با این کارات خیلی دوست دارم


مرسی عزیزم .شما محبت دارین.
مامان امیرناز
13 آذر 91 10:24
سلام عزیز دلم ایشالا کارت اصلا به دکتر نکشه دختری دیگه سرشار از ناز و ادا و بامزه گی فدات


سلام عزیزم .انشالا تن همه سالم باشه.
سولماز
13 آذر 91 11:43
مامان دینا جون سلام، خوبی؟ خوشی؟ داداش منم بچه که بود همه کلمات رو اشتباه میگفت الانم که بزرگ شده ما همچنان اون کلمه های اشتباه رو یادش میندازیم باورش نمیشه که خودش بوده که اینجوری حرف میزده ...........


سلام عزیزم. خداروشکر خوبیم.ممنون از محبتت.مرسی که به ما سر میزنی عزیزم


مرجان مامان آران
13 آذر 91 17:41
هزار ماشالا خدا حفظش کنه عزیزمممممم
خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم


ممنون عزیزم .شما لطف دارین.من شما رو لینک کردم .
شيما
16 آذر 91 19:42
راحله جون ... شرمنده كه خوندن وبلاگ من جز ناراحتي چيز ديگه اي براي شما نداره! اينكه با اين وجود بازم بهم سر ميزني خيلي خوشحالم ميكنه.

خدا رو شكر كه دينا عسلي سالم سالمه ... هيچي بالاتر از اين نيست.
شاد باشيد در كنار هم


سلام عزیزم ممنون از محبتت.شیمای عزیزم خدا میدونه که اصلا دوست ندارم شما رو ناراحت ببینم .ما شما روخیلی دوست داریم.
الهه مامان یسنا
19 آذر 91 9:50
فدای این دختر ناز که اینقدر بامزه حرف میزنه
نازنین
24 آذر 91 15:48
آخی نازی خاله.ایشالا همیشه سلامت باشی خانم کوچولوی ناز نازی
مرجان مامان پریساجون
25 آذر 91 22:59
هزارماشاله به دیناجون
راحله
27 آذر 91 17:22
ای جااااااااان چه دخمل نااااااااااااااااااااازی
ماما نیاز
4 دی 91 23:41
عزیزم همیشه موفق باشی و پله های ترقی رو تند و تند بری بالا
فاطمه
17 اسفند 91 23:47
عشقمی عزیزم