دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

دینای مامان وبابا

عکسهای از مسافرت دینا جونم

1391/8/14 0:10
نویسنده : راحله
783 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل ما تا این ماشین رو دید یک ذوقی ذاشت که نگووووو ولی اگه فکر کردین که توش نشست تا تکون بخوره خیال کردید چون وقتی روشن شد دینا یه جیغی کشید وازمون خواست تا پیادش کنیم .اخه دخترم نه به اون ذوقت نه به این جیغتزیبا

ziba

دینا جون درحال بررسی کردن وسایل بعد از اون ماجرا که در بالا گفتم فقط به وسایل نگاه میکرد.

ziba

 دخملی در حال خوردن سالاد که خودش میگه شالاد .ممولم علاقه زیادی به خوردن سالاد داره حتی وقتی نیمه شب از خواب بیدار میشه میگه من شالاد میخوام .

زیبا

 
قدم گذاشتن دینا عسلی روی ماسه ها واولش حس خوبی نداشت ولی کم کم عادت کرد.
 
زیبا
 
زیبا
 
زیبا
 
 
ابن هم از اب بازی کردن دینا عسلیziba
 

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامانی درسا
14 آبان 91 3:17
سلام سلام اومدین ...... دلمون تنگ شده بود .... هزار ماشاالله دختری بزرگ شده ..... مامانی برید خصوصی لطفا" ..... دختری رو ببوس
مامان آرینا موفرفری
15 آبان 91 2:00
همیشه به گردش و تفریح.
شيما
15 آبان 91 11:19
عكس هاي قشنگي بود ... ان شاله هميشه به مسافرت و شادي.
مامان مارال فرفری
16 آبان 91 23:09
همیشه به گردش عزیزم خوش به حالت دینا جون
سپیده
17 آبان 91 17:50
سلام. خوشحال می شم از وبلاگ "کودک من" دیدن کنید. http://koodakeman91.niniweblog.com
الهه مامان یسنا
21 آبان 91 10:18
آخ تو چقدر نازی. ممول خوشگل
مامان امیررضا
23 آبان 91 16:11
همیشه به سفر .معلومه حسابی به دخمل ما خوشگذشته ها
مامان سحرناز
23 آبان 91 23:37
سلام مامانی همیشه به گردش خو بین خوشین سلامتین ؟حال و احوال چطوره ؟راستی مامانی اینکه دینا جون خودمونه چرا زودتر نگفتین من فکر کردم یه دینای جدیده اما خدائیش آدرسو اشتباه گذاشته بودین..ممنون که بهمون سر میزنین
خانم اردیبهشتی
28 آبان 91 11:23
من یک کامنت گذاشتم ولی چون با سیستم وبلاگ شما زیاد آشنا نیستم نمی دونم رسید به دستتون یا نه؟


سلام دوست نازنینم .نمیدونید چقدر خوشحالم که با شما اشنا شدم .ممنون از محبتتون .بله کامنتتون به دستم رسید.
مامان کوثری
29 آبان 91 0:03
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/ راستی تو مسابقه ما هم شرکت کنید
سولماز
29 آبان 91 16:45
سلام عزیزم، دفعه چندمه که میام اما دفعه اوله که کامنت میذارم. خوش به حال دخترت که همچین مامانی داره ها. وبلاگ قشنگیه. خسته نباشی


سلام دوستم .ممنون از محبتت گلم .بازهم به ما سر بزنید.


مامان امیرناز
1 آذر 91 18:02
سلام عزیزم امیدوارم بهت خوش گذشته باشه خیلی ماهی فرشته پیش ما بیا مامانی


سلام دوست من .ممنون از لطفت .چشم حتما بهتون سر میزنیم.
مامان امیرناز
2 آذر 91 10:09
سلام عزیزم مرسی از لطفت شمام با افتخار لینک شدین تا بیشتر بهم سر بزنیم
آرزو مامان عسل
2 آذر 91 23:02
چه عکسای نازی ، ان شااله همیشه به تفریح مامانی ببوسش این دختر ناز رو
mamani
6 آذر 91 14:45
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟ اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما....
بابای مهرسا
7 آذر 91 4:23
عکس ها خیلی خیلی قشنگن آرزویم شادی شماست لبتون خندون
خانم اردیبهشتی
8 آذر 91 14:23
سلام راستش من بیشتر فکر می کنم مکانیسم اصلیش انکار باشه. انکار این که مشکل اصلی از درون ما میاد. دوست داریم دلیل اصلی این مشکل را به هر چیزی غیر از خودمون نسبت بدهیم! البته شاید چیزهای دیگه ای هم باشه ولی کلا من عاشق این مکانیزم انکار هستم!