دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

دینای مامان وبابا

دینا عسلی و شیرین زبونیهایش

1391/11/8 21:28
نویسنده : راحله
744 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عرق بیدمشکم   گل گلابم   دینا عسلیziba

 ziba دینا عسلی من این روزها متوجه یه سری تفاوتها بین خودش واطرافیانش میشه ومدام درحال مقایسه کردنه مثلا میگه من جوواب(جوراب)دالم مامان جوواب نداله یا من کفش دالم مامان کفش نداله.

 ziba  وقتی عکسشو میبینه میگه این (عس )منه یا عکس 6 ماهگیشو میبینه میخواد توضیح بده خیلی بامزه میگه من توچولو بودم /توچولو بودم .ziba

  zibaدوردونه من وقتی وقتی چیزی رو تعریف کنه وسط حرف زدناش یه اب دهنی قورت میده ویه جور بامزه ای این کارو انجام میده که فقط دوست دارم اونموقع بچلونمش.

 ziba نازدونه من هر وقت مجله خیاطی میبینه صفحه لباس عروس رو میاره وبه مادر جونش میگه مامان من لباس عسووو(عروسی) میخوام.ziba

  zibaیکی یکدونه من عاشق لواشکه .بهم میگه مامانی من تووورش میخوام .البته با یه لب ولوچه ایی که جمع شده.

 ziba نازنین من وقتی کسی میاد خونمون اول میگه سلام بعد خیلی با نمک وکشدار میگه خوششش اومدییین.ziba

این هم یه عکس از نازدونه من که تو جشن نامزدی دختر عموی بابایی گرفتم .

ziba

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانی درسا
9 بهمن 91 13:53
قربون شما که توچولو بودی حالا خانم شدی عزیزمی قند عسل راستی منم جوواب ندالم
ماما نیاز
9 بهمن 91 17:22
شلام عسل خاله من میخورمت آخر حالا هی طنازی کن
مرجان مامان آران
12 بهمن 91 2:52
توچولوی خوشگلممممممممممم ناز بشی خاله با این زبونت
آواز قو
14 بهمن 91 6:38
سلام .خاله توچولو بزرگ بشی به سلامتی .....دیگه خانومی شدی واسه ی راحله جون...میبوسمت.....
ماما نیاز
15 بهمن 91 22:45
پس کجایی مامان تنبل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرجان مامان آران
17 بهمن 91 15:18
زود زود عکس بزار از این خوشگل خانوممممم ما اومدیممممممممممم اپ کردیم
آوازقو
17 بهمن 91 20:24
سلام راحله جان .خوبی؟ایشالله خودشو عروس کنی .....خیلی ناز شده......
مرجان مامان آران
20 بهمن 91 17:33
سجاد
4 اردیبهشت 92 21:26
به ما هم سر بزنین ...
حسنا
21 اردیبهشت 92 19:17
عاشقشم با این افاده هاشششششش