دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

دینای مامان وبابا

دینا نانازی وکارهای جالب وزیبایش

1391/7/9 0:25
نویسنده : راحله
732 بازدید
اشتراک گذاری

امروز داشتم خونه رو مرتب میکردم که دیدم صدایی ازت در نمیاد اومدم ببینم داری چی کار میکنی دیدم بلههههههههههه پوتینهای منو پات کردی داری به سختی وبا ناز راه میری چقدر هم ازت این کارت لذت میبردی  منم که متعجب مدام قربون صدقه ات میرفتم جالب اینجاست که درست هم پات کرده بودی قربووووووووووووون دخمل ناناز باهوشم برم من  

یه کار دیگه هم میکنی اینه که هر وقت من جارو میکشم دوست داری به من کمک کنی یا وقتی گرد گیری میکنم میایی پیشم میگی پیس پیس یعنی به من شیشه پاک کن بده تا من شیشه ها رو تمیز کنم انقدر دستمال کاغذی مصرف میکنی که مثلا یه جا رو تمیز کنی الهی دورت برگردم نازنین من

انقدر دینا مشغمول تمیز کردن بود که با همون به قول خودش پیس پیسی خوابش برد .

blog

این هم از کفش پوشیدن دینا خانم

blog

جدیدا هم مدل خواب عسلمون این شکلی شده تمام اموالشو میگره بغلش میخوابه

blog

نازنینم خیلی دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم 13300000

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان مارال فرفری
10 مهر 91 15:35
اخی چه ناز خوابیده مارال هم همین طوری میخوابه با وسایلش
مامانی درسا
11 مهر 91 2:59
سلام دینا گلی خاله و درسا دوباره برگشتن عزیزم .... مامانی به شما هم سلام میدم و خوشحالم دوباره روی ماه دخترمو دیدم
روح انگیز مامان سیاوش
17 مهر 91 1:26
سلام راحله جون خوبی عزیزم ای جونم خاله چقده تو ناز خوابیدی عزیزم عکسهات همه خوشگل و ناز بودن مخصوصا وقتی خوابیدی و مداد رنگیها ت دستته..قدر این دوران کودکیتو بدون خاله جون که یه روزی مثل ما بزرگترا حسرت نداشتنش رو نکنی..الهی همیشه خوابی آرام داشته باشی..راستی دینا جون عزیز دل خاله روز جهانی کودک رو هم بهت تبریک میگم و امیدوارم دست خدای مهربون همیشه و همه جا حامی و پشتی بانت باشه عزیزم...
شيما
17 مهر 91 15:27
آخييييييي ... خاله فداش بشه اون عكسي كه با دستمال و شيشه پاك كن خوابش برده خيلي قشنگه ... عجب دختر كدبانويي ... الان خواستگارا ميريزن سرت راحله
مرجان مامان پریساجون
22 مهر 91 22:04
عزیزم خیلی دوست داشتنییییییی هستی.
الهه مامان یسنا
30 مهر 91 14:52
قربون خوابیدنت. یسنا هم بعضی وقتها اینطوری اموالش رو جمع میکرد و میخوابید
مامانی درسا
3 آبان 91 1:24
عزیز دلم نیستین ..... مامانی بیا از دینا گلی برامون بنویس ...
golabaton
8 آبان 91 10:31
سلام دوستان یک چند تا خانوم دور هم جمع شدیم و یک سایت با نام گلابتون (با نگاه ویژه به نیازمندیهای بانوان) راه اندازی کردیم خوشحال می شم به ما سر بزنید و نظرات و مطالبتون رو برامون ارسال کنید. البته این امکان و به وجود آوردیم تا اگه صاحب کسب و کاری هستید بتونید به رایگان هم تبلیغ کنید www.golabaton.com
مهسا
12 آبان 91 12:31
وای دقیقا مثل مهرسا بعضی وقتا خوراکی هاشم بغل میکنه میخوابه . دینا جونم میبوسمت عزیز خاله
مامان سانای
26 آذر 91 9:04
چه دختر نازی