دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

دینای مامان وبابا

عکسهایی از دینا عسلی

1391/1/28 1:56
نویسنده : راحله
1,263 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا دینای من 7ماهشه و به این عروسکش خیلی علاقه داره

flower divider

من که خودم این عکس و ژست دینا رو خیلی دوست دارمقلب

flower divider

وااای که من عاشق این مدل نگاه کردنت گلمشکلکهای مژی جوووووون

flower divider

واااای که چقدر این عکسو دوست دارم .خواب خوش دینا جون وبابامرتضی شکلکهای مژی جوووووون

flower divider

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان ساقی و محمد
28 فروردین 91 2:11
سلام.عکسهای قشنگی هستن.


سلام عزیزم ممنون از لطفت.
روح انگیز مامان سیاوش
28 فروردین 91 9:03
پس پیامهای من رو چرا نذاشتی راحله جون؟
این یعنی دیگه پیشت نیام؟


سلام عزیزم .همه پیامهات هست .من خودم تاییدشون کردم.


حسناسادات
28 فروردین 91 9:15
حسناجون تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده. میشه بهش رای بدین؟ رای گیری از هفته اول اردیبهشت ماه شروع میشه. http://noruz1391.niniweblog.com
مامانی شیما وحدیث
28 فروردین 91 21:43
وای خدا چه عکسای خوشکلی ازدینا جونم گذاشتی
به خصوص عکس آخری خیلی خیلی باحال بود


مرسی عزیزم.ازلطفت ممنونم.
مامانی درسا
29 فروردین 91 1:46
وای عکساش همه خوشگل بود مخصوصا" عکس آخری . عزیزمو ببوس


مرسی خاله جونم.
مامان آتین
29 فروردین 91 2:33
ای جانمممممممممم چه عکسای نااااااازی عکسای آتلیه شم دیدم محشررررررر بود از طرف من روی ماهشو ببووووس گلم
بابای دوقلوها
29 فروردین 91 7:03
محشری محشررررررررر. عکس دومی رو خیلی دوست دارمممممممم.
ما دوقلوهای بابایی دوست داریم... دوست داریم چی؟ بذا یه کم فکر کنم یه شعر خوب بگم
آها
ما دوقلوهای نازنازی دوست داریم مثل بابایی

خووووب بییییییییید


ممنون از محبتتون .روی ماه زینب وزهرا گلی رو میبوسم.درضمن شعرتون هم عالیییی بید.
مامان لیلا
29 فروردین 91 7:33
سلام چه عکسای خوشملی خدا دینای شما رو هم براتون نگه داره. حتما براش اسپند دود کن.


سلام عزیزم .مزسی از لطفت .چشم اسپند هم دود میکنم.مرسی که به ما سرزدین.
مامان آرینا موفرفری
30 فروردین 91 0:29
عزیزم چه عکسای خوشگلی .یه عالمه
مامان اميررضا
30 فروردین 91 18:04
اااااااي جانم چقدر نازي خاله.
مامان اميررضا
30 فروردین 91 18:05
منتظرته تميررضا بهش سربزن خاله
مرجان مامان پریساجون
31 فروردین 91 11:09
سلام عزیزم چه دخمل باکلاسییییی.خیلی ناز و دوست داشتنی.خدا حفظش کنه.
عسل خانوم
31 فروردین 91 21:13
سلام چه بامزه شدی خوشگل به ما هم سری بزن
مرجان مامان پریساجون
31 فروردین 91 23:56
عزیزم پریساجون توی مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده اگه لایق دونستی لطفأ بهش رای بدینhttp://noruz1391.niniweblog.com/post644.php
مامان آرینا موفرفری
1 اردیبهشت 91 2:17
عزیزم ممنون که به ما سر می زنید.
مامانی درسا
3 اردیبهشت 91 1:33
وای بازم اومدم این عکسای خوشگلو دوباره دیدم . مامانی اگه خودت عکس گرفتی خیلی خوسمل گرفنی آفرین . دخترمو بببببببببوسسسسس
مامان آرینا موفرفری
4 اردیبهشت 91 1:14
سلام مامانی جون خوبی دینا جونم خوبه.ممنون از لطفی که به دخترم آرینا دارید و به ما سرمی زنید.
نازنین
15 اردیبهشت 91 0:21
وای چه عکسهای قشنگی دینا عسلی درست به شیرینی عسل