دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

دینای مامان وبابا

نوزده ماهگی دینا عسلی

1391/1/24 2:02
نویسنده : راحله
1,063 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نانازم   به یکی یکدونه ام   دینا خانم

امروز شما عزیزدلم وارد نوزده ماهگی شدی  هوووووورااااااانوزده ماهگیت مبارک عسل مامان

باورم نمیشه که دینای من انقدر بزرگ شده باشه که بعضی از کاراشو خودش انجام بده .وقتی یادم میافته که پارسال همین موقع 7 ماهش بود من مدام به خودم میگفتم پس کی تو راه میری /کی برام حرف میزنی /کی خودت تنهایی غذا میخوری/ الان میبینم که چه زود یک سال تموم شد و من الان دارم میبینم که دختر گلم خودش دوست داره تنها راه بره بدون اینکه دستاشو به من بده دوست داره خودش غذا بخوره حتی اگه همه غذا رو روی خودش بریزه اصلا از دست من غذا نمیخوره دوست داره خودش کفشاشو پاش کنه اولش انقدر با این کفشا ور میره که پا کنه یه ربعی میشینه و کفشارو پا میکنه اما اشتباه میپوشه اینجاش جالبه که وقتی خسته میشه اولش کفشو پرت میکنه ویه ااااهی میگیه ویه اخم بامزه هم میکنه www.smilehaa.orgبعد کفشو میاره که من پاش کنم تو اون لحظه انقدر میبوسمش ومیخندم که با تعجب نگاهم میکنه.یه کارجالبی هم که تازه یاد گرفته اینه که وقتی از حمام میاد باید حتما به خودش اسپری بزنه اگه منم یادم بره میره اسپریو میاره با دستاش گردنشو نشون میده میگه پیس پیس واااای که من عاشق این کارشم یا اینکه شونه میاره که موهاشو شونه کنم اونوقت اونه که موهای منو شونه میکنه اونم با چه مصیبتی ......

یه کاردیگه ایی که میکنه ومن عاشقشم اینه که بعضی وقتا میاد پیشمو یهو دستمو یا صورتمو میبوسه واااااای که چه حسی داره من که دلم غنج میره اونوقت من دیگه تو اون لحظه از خدا هیچی نمیخوام جز سلامتی نازگلم دینا عسلی

دینا جونی مدام این تورو می اندخت رو صورتش

عا شق این ژست قبل از خوابتم عزیزم

این هم آبجی رها / آبجی دینا عسلی ای قربووووووون اون چشمات عزیزم قربوووون اون لبات جیگرطلا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی درسا
25 فروردین 91 2:13
ای خدا نوزده ماهگیت مبارک خاله . عروس بشی عزیزم . یه دنیا دوست دارم .


مرسی خاله جونی وشما لطف دارین.
بابای دوقلوها
25 فروردین 91 6:58
ای جوووووونم دینا گلی.
19 ماهگیت مبارک باشه. انشالله 150 سالگیت
دینا جونی تو خودت خوشبوترین گل دنیایی، دیگه اسپری واسه چی؟؟ پیس پیس
عسل شیرین زبون، سلامتیت آرزومه


مرسی از لطفتون .زینب وزهرا جونی رو ببوسین.
مامان آرینا موفرفری
26 فروردین 91 1:58
عزیزم نوزده ماهگیت مبارک.عزیزم خیلی دوست دارم.آبجی رها هم خیلی جذبه دارها ،جیگررررررررررر.


سلام دوستم.آره دیگه این جذبه اش منو کشته .





مامان نیاز
27 فروردین 91 20:37
سلام عزیزم قربون کارهای نازت عزیزم و پیس پیس کردنت دودااااااااااااا


مرسی خاله جونی.منم شمارودودااا
مامان سحرناز
29 فروردین 91 23:11
سلام ملوسکم ،نوزده ماهگیت مبارک باشه خاله جون ، آفرین به این کارات خاله ولی به نظر من بهتره بری سراغ ادکلن ها اونا بیشتر حال میدن موندگاریش بیشتره البته دور از چشم مامانی مامانی پست بالایی و هیچ کدوم از عکسا برام باز نشد متاسفانه ،مجبورر شدم اینجا واست کامنت بذارم


سلام عزیزم.ممنون از محبتت.خاله جونی سراغ ادکلن هم میرم ولی مامانم جیغ میزنه .
مامان اميررضا
30 فروردین 91 18:23