دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

دینای مامان وبابا

نظرات (16)

مامان نیاز
20 فروردین 91 13:25
سلام عزیزم قربونت برم تازه یکی از عکسهاتم مامان داد به من
مامان آتین
20 فروردین 91 15:24
ای جون دلمممممممم چقدر خوشگل شدن عکساش خوشگلک شیرین ادا
از طرف من بوسش عزیزم


مرسی عزیزم .چشم
مامان سحرناز
21 فروردین 91 1:13
سلام عزیزم ،سال نوتون مبارک البته ببخشید که با تاخیر بود،این دینا عسلی چقدر ناز شده ماشالله با اون ژست های خوشگلش میبوسمت خاله جوووووووووووووون


سلام عزیزم .سال نو شما هم مبارک باشه .ممنون از لطفت عزیزم.
مامانی درسا
21 فروردین 91 1:25
ای جانم خانمی چه ژست هایی گرفتی عزیز دلم مامانش اسپند فراموش نشه . ای جانم خیلی خوردنی شدی ........


مرسی عزیزم از لطفت.
مامان آرینا موفرفری
21 فروردین 91 1:42
ای جان عزیزم چه عکسای خوشگلی چه ژستای قشنگی .می بوسمت عزیزم.
مامان یسنا
21 فروردین 91 10:05
ای جان چه عکسهایی ازش گرفتی مامانی!!!
چه زبوونی دراورده وروجک!!!!


مرسی خاله جونی.
مامان سحرناز
22 فروردین 91 16:07
سلام عزیزم با سرزدن بهمون خوشحالمون کردی و خیلی لطف کردی که به سحرناز رای دادی ممنون دوست خوبم
بابای دوقلوها
22 فروردین 91 16:15
ای دون ای دون. چه عکسهای خوشگلی، چه لباسهای خوشگلتری، چه دخملی خوشگلتر تر تر تری، 150 ساله بشی دینا گلی


مرسی از این همه محبتتون.
بابای مهرسا
22 فروردین 91 20:16
هزار ماشالله
بابای مهرسا
22 فروردین 91 20:43
سلام ممنون از حضورتون
مامان بابای الیسا
23 فروردین 91 1:15
سلام چه دخملی نازی وای چه عکسی هم انداختی فدات شم


مرسی از لطفتون.
آتـــریـســـا جـون
23 فروردین 91 3:39
حال دنیا را چو پرسیدم، من از فرزانه ای گفت یا باد است، یا خواب است یا افسانه ای گفتم آنها را چه می گویی، که دل بر او نهند گفت یا مستند، یا کورند، یا دیوانه ای گفتم از احوال عمرم گو که بازم، عمر چیست ؟ گفت یا برق است یا شمع است یا پروانه ای
شيما
23 فروردین 91 8:44
سلام راحله جون
ممنون از اينكه به وبلاگ من سر زدي و ممنون از لطفت.
خدا دينا خوشگله رو هم براتون حفظ كنه.
كاش 6 سال پيش ني ني من سقط نميشد اونوقت الان منم مادر بودم و يه بچه 5 ساله شيرين و تو دل برو داشتم ... واااااي كه چه كيفي ميداددددددددد
ولي خوب قسمت منم اينجوريه ديگه. بايد راضي باشم به رضاش.
بازم به من سر بزن و برام دعا كن خدا خير و صلاح منم در بچه دار شدنم قرار بده. ممنون.


سلام دوست خوبم .ممنون از محبتت .ایشالا که به زودی زود دامن شما هم سبز میشه عزیزم .توکل به خدا همیشه یادمون باشه .
روح انگیز مامان سیاوش
23 فروردین 91 13:28
سلام راحله جون خوبی عزیزم ؟
عیدت مبارک عزیز دلم الهی سال خیلی خوبی رو در پیش رو داشته باشی .
الهههههههههههههههههههههههههههههههههههی آخه من چی بگم از این عروس گلم که انقدر نازو طناز شده مخصوصا عکسهای 3 و 4رش... پدر شوهر آیندش که خیلی از عروسش خوشش اومد منم که عاشقشم مونده فقط سیاوش که اونم مطمعنم با دیدن این جیگر طلا حالی به حالی میشه....راحله جون دیگه پست و وبلاگ و همه چیرو کنسل کن و بچسب به خرید جهیزیه ..ایشالله اگه خدا بخواد تقریبا یه 20 الی 22 سال دیگه بعد شام منزل تشریف میاریم برا امر خیر...گفتم از الان بهت بگم کلی ذوق کنی


سلام دوست خوبم .وایییی عزیزم ممنون از محبتت .شما هر وقت دوست داشتین تشریف بیارین عزیزم .باز هم ممنونم از این همه مهر و محبتی که به دینا داری .سیاوش جونو ببوس فرااااااوووون.
روح انگیز مامان سیاوش
27 فروردین 91 13:55
سلام راحله جون
ای جونم عروسم که 18 ماهه شد پسر من تازه 9 ماهشه حالا چی کارش کنیم ایم 9 ماه دیگه رو
دیدی دخترت هوایی شده تا اسم شوهر به گوشش خورد یه تور برداشته انداخته سرش تا دل ما رو ببره
خودتم که حسابی قند تو دلت آب شده راحله جون
از الان بگم ها ما از این جک و جونورا تو خونمون راه نمیدیم ها تا 22 سال دیگه که بعد شام بیام خدمتتون باید بفروشیدش ها گفته باشم........
ببین 2 بار تا حالا گفتم 22 سال دیگه بعد شام اما تو 1 بارم نگفتی چرا بعد شام برا شام تشریف بیارین



سلام عزیزم.نگران این 9ماه نباش دوستم.ما برامون سن ملاک نیست.این جک وجونور هم برای ما نیست .جایی مهمونی بودیم این عکسو گرفتم .راستی من نگفتم؟؟؟ خب الان میگم22سال دیگه برای شام وامر خیر تشریف بیارین.





مامان آیهان جون
19 اردیبهشت 91 22:39
ماشاءالله یکی از یکی خوشگل تر و نانازتر، خیلی جیگری فرشته کوچولوی دوست داشتنی