دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

دینای مامان وبابا

یک روز شاد برای دینا جووونم

1391/2/6 1:35
نویسنده : راحله
1,021 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نازدونه ام دینا عسلی

چند روز پیش منزل یکی از دوستان دعوت بودیم .ما هم که عاشق مهمون بازی آماده شدیم ورفتیم.

خونه این دوست عزیز یک خونه ویلایی وزیبا بود که دینا خانم تمام مدت مهمونی رو توی حیاط و گل وسبزه ها می دوید و بازی میکرد.منم مدام دنبالش می دویدم.آخ که چه لذتی میبرد وقتی دورحیاط می دوید یا سوار تاب میشد انگاری بچه ام از قفس دراومده بود .خب بچه ام حق داره طفلک ٱخه مگه تو آپارتمان میشه دوید وسروصدا کرد.

خلاصه این که دینا عسلی انقدر اون روز بازی کرد و دوید که حتی شام نخورده خوابش برد.

این هم عکسهای دینا عسلی

 

 عکس اول مهمونی

عکس آخر مهمونی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

نگار
6 اردیبهشت 91 22:30
آخي بچه
ما خودمون بچگي هامون چقدر صفا كرديم از تو حياط بودن و تاب سواري و بازي با گل و درخت و خاك و آب اما الان بچه هامون طفلكي ها بايد همش تو يه وجب آپارتمان بازي كنن آخي دلم براي ديناي خودمم سوخت


آره عزیزم یادش به خیر.دیگه بایدبه این روندعادت کنیم.
مامانی درسا
7 اردیبهشت 91 2:05
قربونش برم معلومه بهش خیلی خوش گذشته ..... عزیزم حساب کیف کرد ...... راست میگی این آپارتمانا گناه دارن بخدا این فرشته ها
مامان امیررضا
7 اردیبهشت 91 12:11
اره عزیزم نینی ها عاشق حیاطند. پسر منم وقتی گریه میکنه میبرمش توی حیاط اروم میشه. خدا واستون حفظش کنه دینا جون رو


خدا این قند عسلتون رو بهتون ببخشه .روی ماهشو میبوسم.
مامانی درسا
10 اردیبهشت 91 0:05
برو خصوصی مامانی
مامان آرینا موفرفری
10 اردیبهشت 91 1:38
سلام عزیزم امیدوارم همه روزاتون شاد باشه بخدا بچه امروزی داخل این آپارتمانا خیلی دلشون می گیره من که خیلی دلم براشون می سوزه .دینای قشنگم می بوسمت


سلام به دوست خوبم.امیدوارم روزهای شما هم شاد ورنگین کمونی باشه .این هم دستاورد تکنولوژیه دیگه.ممنون که سر زدین.
مامانی درسا
10 اردیبهشت 91 7:53
مامانی ممنون که همراهم کردی در سفر زندگیم ...... ممنون که حوصله کردی ..... انشاالله در کنار هم همیشه شاد و خوشحال باشین ....


سلام عزیزم .امیدوارم شما هم همیشه خوشحال وتندرست باشید.
مامان سحرناز
11 اردیبهشت 91 16:08
سلام عزیزم قربون ژست های خوشگلت بشم من خوشحالم که بهتون خوش گذشته مامانی انشالله که همیشه به گردش و تفریح


سلام.ممنون از محبتتون.
مامان آتین
11 اردیبهشت 91 17:24
همیشه به مهمونی دینا جون جونی
بوووووس


مرسییی خاله جونم.
مرجان مامان پریساجون
11 اردیبهشت 91 23:48
خوش بگذره عزیزم
مامان یسنا
12 اردیبهشت 91 17:06
چه عکسات خوشگل شدن خاله جون
آرزوهای رنگی
13 اردیبهشت 91 15:05
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قراردهم تامشاهده کنید وبعد میتونید بخریدکارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید منتظر نظرتون هستم موفق باشید
مامان یسنا
16 اردیبهشت 91 15:27
خاله جونم آپم پیشمون نمیای؟؟؟
مامان آیهان جون
19 اردیبهشت 91 22:38
وای دیناجونی معلومه که یه دنیا بهت خوش گذشته
بابای مهرسا
21 اردیبهشت 91 14:52
سلام
ایشالله همیشه شاد باشید


سلام .ممنون
مامانی شیما وحدیث
21 اردیبهشت 91 23:06
مادرم ای بهتر از فصل بهار مادرم روشن تر از هر چشمه سار مادرم ای عطر ناب زندگی مادرم ای شعله ی بخشندگی مادرم ای حوری هفت آسمان مادرم ای نام خوب و جاودان مادرم ای حس خوب عاشقی مادرم خوشتر ز عطر رازقی مادرم ای مایه ی آرامشم مادرم ای واژه ی آسایشم مادرم ای جاودان در قلب من مادرم ای صاحب این جسم و تن مادرم می خواهمت تا فصل دور مادرم پاینده باشی پر غرور مادرم روزت مبارک ناز من مادرم تنها تویی آواز من ...................................... مامانی مهربون روزت مبارک آپم تونستی بیا طفلی حق داره که انقده ذوق کرده
بابای دوقلوها
22 اردیبهشت 91 10:06
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران
مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 2:23
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .
مامان درسا
23 اردیبهشت 91 18:26
عزیزم به وسعت تمامی مهربونی قلب مامانای دنیا دلت شاد وروزت مبارک
الهه مامان یسنا
24 اردیبهشت 91 23:56
سلام روزت مبارک عزیزم
مامان آتین
27 اردیبهشت 91 22:06
ما آپیم عزیزمممممم
مرجان مامان پریساجون
28 اردیبهشت 91 14:20
کجایی عزیزم چند وقته ازت خبری نیست؟دیناجونم خوبه؟


سلام عزیزم .دینا هم خوبه .جای شما خالی مسافرت بودیم.
الهه مامان یسنا
1 خرداد 91 0:54
مامانی چرا تنبل شدی نمیای مطلب بذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نیاز
3 خرداد 91 18:18
سلام عروسک خاله معلومه حسابی بهت خوش گذشته همیشه خوش باشی عزیزم


سلام .اره خاله حسابی ترکوندماااا.جاتون خالی....