دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

دینای مامان وبابا

ناز کردن های دینا خوشگله

1390/10/11 23:56
نویسنده : راحله
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امید من  سلام زندگی من  سلام عسل من

امروز میخوام از ناز کردنات بنویسم شما دختر یکی یکدونه من چند روز که یه جورای خاصی ناز میکنی و دل من و بقیه رو میبری.....

ناز کردنتم این جوری که هر وقت دستت یا پاهات به جای میخوره حتی اگه  درد هم نداشته باشه شما یه اوووووووووووووه کشدار بامزه میگی  صورتت رو هم درهم میکنی و لبات کوچولو که مثلا خیلی درد میکنه اونوقت بدو بدو میای سمت من که جایی رو که درد میکنه رو ببوسم.www.smilehaa.org

یه مدل ناز کردنتم اینه که چیزی از دستت بیافته یه اااووخ اااووخ میگی که هر کی ندونه فکر میکنه یه خرابکاری کردی درست نشدنی...یا موقع خندیدن  یه قهقه هایی میزنی دیدنی یا موقع گریه کردن الکی هق هق میکنی   که دل منو بسوزونی که من باهات دعوا نکنم...www.smilehaa.org

خلاصه این که دوست دارم یه عالمه    هرچی بگم بازم کمه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آیهان جون
14 دی 90 9:51
قربون ناز کردنات دینا کوچولوی ناز نازی
مامان یسنا
18 دی 90 19:25
مامان چی فکر کردی باید ناز بکشی خوب من دختر نازیم دیگه
مامان آتين
20 دی 90 18:33
سلام عزيزم ممنونم از لطفت خدا دخمل خوشگلتونو حفظ كنه ممنون منم لينكتون كردم
مامان نیاز
21 دی 90 18:28
سلام عزیز خاله به مامان تنبلت بگو بیاد برات بنویسه
مامان درسا
22 دی 90 14:20
؟آخ عروسک خوشگل ماشا...چقدر بزرگ شدی قربوووووووووووووووووووووووووووووووووووووونت
بخولمت


مرسی خاله جون.شما لطف دارین.بووووووووووووس برای درسا جون