دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

دینای مامان وبابا

آبجی رها(نی نی تازه واردما)

1390/10/7 13:05
نویسنده : راحله
1,419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دینای من  عسل من  ناناز من

روز جمعه  رفتیم خونه عمه مریم (عمه بابا مرتضی) که صاحب یه فرشته کوچولو شده بودن .اسم این فزشته کوچولو ما رها ست.

اما چرا بهش میگیم آبجی رها ؟

 

برای اینکه رها جون با دینا خانم خواهر شدن (البته از نوع شیری). وامیدوارم که در اینده هم دوستهای خوبی برای هم باشین.

واما مهونی یک جشن ساده خودمانی که فقط خانمها دعوت بودن  به صرف نهار ومیوه وشیرینی.دختر گلم رها که همش خواب بود ولی در عوض دینا جون تمام مدت جشن بیدار ومشغول شیطنت.آخر جشن هم با جیغهایی که میزد معلوم بود که حسابی خسته شده و خوابش میاد.

دینا مشغول شیطنت در اتاق امیر حسین برادر رها جون

Bears and hearts

 

 دینا  روی یک ببر عروسکی

Bears and hearts

 

 دینا نانازی رو دوچرخه  قربونت برم با این ژستی که گرفتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نیاز
11 دی 90 13:56
salam
ghorboonet beram aroosakam
delam baratoon tang shode



سلام .دل ما هم تنگ شده .پییییییششششش ما بیان
نازنين
11 دی 90 17:29
تبريك ميگم دينا جون ورود خواهر كوچولوتو.
عسل خانم
11 دی 90 22:44
سلام خاله جون
عکس خودم و خواهرام و ما مانم را توی وبلاگم گذاشتم لطفا به من سر بزنید


چشم عزیزم ...