دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دینای مامان وبابا

نظرات (6)

روح انگیز مامان سیاوش
3 اسفند 90 7:36
سلام راحله جون خوبی عزیزم؟
یه خدا اصلا شبیه دینای ما نیست یا اصلا خود دینا نیست داری باهامون شوخی میکنی نه؟
الهی کلا شبیه پسر بچه ها شده این جیگر طلای ما
میگم راحله جون اون عکس پایینی که دینا جلو میز توالتش نشسته خیلی خیلی نازه انقدر خوشم اومد که 5 دقیقه کامل داشتم میدیدمش از طرف من یه گاز گنده از لپش بکن


سلام عزیزم.باور کن که دیناست.این کار باباشه.
روح انگیز جون شما لطف داری .مرسی از این همه لطف.سیاوش جونو میبوسم....
مامانی درسا
3 اسفند 90 12:40
مامانی عکس دینای خاله واسه من باز نشد . گل دخترمو ببوس . فکر کنم تو عکس خیلی خوشکل شده بود.


چرااااااا؟منم روی ماه درسا جونو میبوسم..
مامانی درسا
3 اسفند 90 23:10
آفرین زیبا بود .


مرسی خاله جونم..
بابای مهرسا
4 اسفند 90 2:27
سلام هزار ماشالله هزار ماشالله با کما ل میل لینک شدید ممنون که به وب مهرسا اومدید خوشحال شدم بازم منتظر حضور گرم شما هستم ..▓▓..▓▓ ..▓▓......▓▓ ..▓▓......▓▓..................▓▓▓▓ ..▓▓......▓▓..............▓▓......▓▓▓▓ ..▓▓....▓▓..............▓......▓▓......▓▓ ....▓▓....▓............▓....▓▓....▓▓▓....▓▓ ......▓▓....▓........▓....▓▓..........▓▓....▓ ........▓▓..▓▓....▓▓..▓▓................▓▓ ........▓▓......▓▓....▓▓ .......▓......................▓ .....▓.........................▓ ....▓......^..........^......▓ ....▓............♥.............▓ ....▓..........................▓ ......▓..........ٮ..........▓ ..........▓▓..........▓▓
مامان آيهان جون
4 اسفند 90 16:01
مامان نیاز
8 اسفند 90 10:29
سلام خاله جونم خیلی ناز شدی دودا