دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دینای مامان وبابا

ماجرای ژله خوردن دینا جوووون

1390/11/14 1:39
نویسنده : راحله
1,144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزترینم   به دختر گلم دینا نانازی

امروز یه کاری کردی که هم باعث تعجبم شد هم اینکه کلی خندیدم.عصر برای عصرونه ژله اوردم که بخوری تا دیدی ژله دستمه ذوق کردی وبدوبدو اومدی پیشم.. قاشق رو ازدستم گرفتی که خودت بخوری منم قاشق رو دادم رفتم که کارامو انجام بدم که یهو جیغ زدی و بعدش هم گریهگریههمزمان با گریه هم دستتو تکون میدادی ..حالا منمتعجبنمدونستم که چی شده..وقتی دستتو اوردی جلو دیدم یه تیکه ژله به دستت چسبیده وهرچی هم دستتو تکون میدی نمی افته...وقتی ژله رو از دستت برداشتم سریع اومدی بغلمبغلوآروم شدی ...ولی من انقدر خندیده بودم که اشکم در اومده بود.....

واییییییی که من عاشق این کاراتم نازنینم

این هم یکی از هنرهای دیناکه پشت مبل نقاشی کشیده...قربوووون دختر هنرمندم برم..

بالاخره دینا جون موفق شد که برچسب دراتاقشو بکنه اوووونم بعداز چند روز......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آیهان جون
14 بهمن 90 16:15
آفرین فرشته کوچولوی هنرمند و شیطون. مدادتو بردار و خودت روی در اتاقتم یه نقاشی خوشگل بکش خاله جون
روح انگیز مامان سیاوش
18 بهمن 90 8:14
سلام راحله جان به خونمون خوش اومدی عزیزم
من هم با کمال میل امروز لینکتون میکنم و خوشحالم که یه دوست خوب به همه دوستای خوبم اضافه شد از طرف خاله روح انگیز ببوسید صورت ناز دینا جونم رو بازم میام پیشت راحله جون


سلام عزیزم.خیلی خوشحالم کردین که به ما سر زدین.روی ماه سیاوش جون رو میبوسم
روح انگیز مامان سیاوش
18 بهمن 90 9:08
راحله جون من با اجازت لینکت کردم عزیزم
روح انگیز مامان سیاوش
18 بهمن 90 11:39
سلام راحله جونم خوبی عزیزم
دینا جون خاله روح انگیز خوبه
بابا تقصیر بچه چیه خوب راس میگه همچین این ژله میچسبه به ادم که انگاز طلبکاره مخصوصا اگه کارامل باشه :
D
حالا خوبه پشت مبلو نقاشی کرده نه روی مبلو برو خدارو شکر کن راحله جون که دم عیدی یه هزینه ننداخت گردنت


آره عزیزم.واقعا خدارو شکر.
بابای دوقلوها
19 بهمن 90 8:48
سلام دینا گلی. چه دخمل خوبییی. ایشالله 120 سال به سلامتی زندگی کنی. ممنون که به دوقلوها سر زدید و لینک کردید. منم با افتخار دینای عزیز رو لینک میکنم. به امید دیدار مجدد
مامان نیاز
19 بهمن 90 17:20

راستی پس چی شد مامانی نمیخواستی از مبل چیزی بگی؟


نمیدونم ...وقتی به حرفت فکر کردم دیدم شما درست میگی.نیاز رو ببوسسسسسسس
مامانی شیما وحدیث
19 بهمن 90 19:02
مامان دینا جون من شمارو لینکیدم شما هم یادت نره مارو بلینکی


حتما عزیزم .خوشحالم که دوست خوبی به دوستانم اضافه شده.
مامانی شیما وحدیث
19 بهمن 90 19:07
ای ازدست تو دخملی شیطون وخوشکل وخوشمزه
بوووووووووووووووووس


ممنون خاله که به ما سر زدین.
ثمين
22 بهمن 90 15:03
سلام اومدم ازتون دعوت كنم از نمايشگاه هفت سين دنياي نفيس ديدن كنيد منتظرتون هستم
خاله هدا
23 بهمن 90 15:10
سلام راحله جون خوبی؟ دینا جون خوبه؟ دلمون براتون تنگ شده
مامان یسنا
24 بهمن 90 18:09
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
مامان اميررضا
24 بهمن 90 19:04
افريييييين به اين همه استعداد و خلاقيت
ثمین
26 بهمن 90 20:56
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
عسل خانوم
28 بهمن 90 20:58
*..*•.ســــــلام گلم.... .•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .من اپممممم منطز یه نیم نگاهم
روح انگیز مامان سیاوش
1 اسفند 90 0:20
راحله جون دلمون تنگ شد بابا کجایی پس؟