دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دینای مامان وبابا

عکسهای دینا

1390/11/5 23:56
نویسنده : راحله
7,537 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نازنینم  به همدم تنهاییم  دینانانازیniniweblog.com

طبق قولی که به دختر گلم داده بودم میخوام توی این پست عکسهای دینا رو از تولد تا به الان بذارم

اولین عکس از دینا در بیمارستان

niniweblog.com

توی این عکس دینا جونی خونه اومده والبته عکس قبل ازحمام

دینا جون بعد از اولین حمام

niniweblog.com

دینا جون اینجا 1 ماه شده

niniweblog.com

 اینجا دینا 2 ماه است

niniweblog.com

 من که عاشق این عکسم خنده دینا جووون در 3 ماهگی

 دینا در4 ماهگی

niniweblog.com

 دینا  در 5ماهگی خونه عمه مریم(عمه بابایی)

 دینا اینجا 6 ماهشه و اولین بارش که تو مراسم سمنو پزون اومده

 دینا جونم7 ماهشه ومن عاشق خندیدنشم

niniweblog.com

 دینا جونی توی این عکس 10 ماهست.....قربوووون این مدل خوابیدنت

 روز تولد دینا عسلی و فوت کردن شمعهای کیکniniweblog.com

 دینای ناناز من خونه آجی کیمیا (دخترعموی بابا مرتضی)

niniweblog.com

 من خودم این عکس رو خیلی دوست دارم...قربون دخترگلم برم....

niniweblog.com

واین هم عکس آخر دینا جوون در16 ماهگی

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله هدا
5 بهمن 90 13:03
آخ که یاد اون روزها بخیر چقدر آروم و شیرین بودی چقدر مامانی اذیت شدولی همه چیز به خیر گذشت و یه فرشته به فرشته های روی زمین اضافه شد
بابای مهرسا
4 اسفند 90 2:14
هزار ماشالله
اینجا ستاره بارونه

خیلی نازه
خدا نگهدارش باشه


ممنون از لطفتون.مهرسا جونو ببوسین...