دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دینای مامان وبابا

یه اتفاق مهم وزیبا

1390/10/30 0:57
نویسنده : راحله
852 بازدید
اشتراک گذاری

سلا و صد سلام به عزیز دلم  به دختر نانازم

امروز من خیلی خیلی خیلی خوشحالم اونقدر که نمیتونم توصیفش کنم.

امروز دینای من  امید زندگی من شروع به راه رفتن کرد البته با قدمهایی بسار آرام و با احتیاط.

واای که این اولینها چه شیرینن...وااای که این لحظات غیر قابل توصیفن................

خدایا به دینای من کمک کنکه قدمهای بعدی زندگیش رو محکمتر و مصممتر برداره..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسنا.خاله ی نیاز
1 بهمن 90 16:48
عزیزم
خیلی ناز نازی
مخصوصا وقتی بهت میخندیم یا اینکه در موردت حرف میزنیم تو با خجالت سرتو میندازی پایین.....
دوست دارم بیام بزنم شقه شقه ات کنمممممم
جووووووونگوووووووولک


سلام خاله حسنا.ممنون که به ما سر میزنی .قربووووون شما .شما به ما لطف داریییین


خاله هدا
5 بهمن 90 13:01
مبارک باشه عروسک خانم انشاءالله همیشه موفق باشی مامانی رو خوشحال کنی


مرسی خاله جون. نیاز رو ببوووووووس شدید