دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

دینای مامان وبابا

دلتنگی

1390/7/5 23:52
نویسنده : راحله
592 بازدید
اشتراک گذاری

  دینای من امید مامان سلام                                                                                      امروزداشتم به کارهایی که میکردی نگاه میکردم.ماشااله چقدر بزرگ شدی دختر نازم-  یادم میاد که پارسال به خودم میگفتم کی چشمای قشنگتو باز میکنی تا من رنگ چشماتو ببینم       نگارالان که یک سال گذشته میبنم که چقدر زود دیر میشود.قربون اون چشمای خوشگلو درشتت برم که رنگ شمثل چشای بابا مرتضی دورنگه.قربون لبای کوچولوت برم که وقتی صبحا پا میشی میای پیشم بوسم میکنی       00800000قزبون نانازم برم که همیشه صبا بیدار میشه میخنده.   خنده روی مامان  مونس دلم    داروندارم    عسل نانازم     نفس من  دوووووووووووسسسسسسسسست داااااااارررررمم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)