دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

دینای مامان وبابا

فرهنگ لغت دینا نانازی

1392/4/9 1:07
نویسنده : راحله
1,129 بازدید
اشتراک گذاری

فرهنگ لغات ممووووووووول مامان

مهد کودک = متکومک                          مدادرنگی=دادن رنگی                     ابرو=اربووو

اشپز خونه =آشتمدونه                          تخم مرغ =خو خونه                       عینک=ایکک   

رژلب=دوژلب                                       قابلمه =قالمه                            بپوشم=بتوشم

لباس =بلاس                                    ماکارونی=کارونی                        ساعت=عادت

کتاب =ککاب                                   شکلات=شووووولات                     چیپس=چیپته

نقاشی=ننقاشی                               تلویزیون=پلیویزون                       ساندویچ=ساندگیچ

رنگین کمان=تیرکمون                            باب اسفنجی=دادن دنجی        نوشابه =دوشابه

پفک=کووکک                                    کیک تولد=کیک تلبود                زمین=دمین

دینای من هروقت میخواد بره بیرون فوری میره سر میز من یه رژلب برمیداره  میگه مامان بذار من خودمو ارایشگاه کنم(منظورش ارایش کردنه)اخه فسقلی از الان ؟

 دینای من هر وقت میخواد کفششو بپوشه ازم میپرسه مامان برعکسه؟ یعنی کفشمو درست پام کردم ؟ قربون دختر باهوشم برم که 99 درصد مواقع درست کفش میپوشه.

دینای من عاشق مهد کودکه همش بهم میگه مامان منو ببره مهد کودک یا من میخوام برم مدرسه درس بخونم.بچم کلی ذوق داره وقتی یه مهد کودک میبینه .

دینای من این روزها عاشق بستنی الوچه جنگلی شده .البته عسل مامانی چند وقتی هم هست که شیر میل میکنن چون تا قبل از این خیلی علاقه ای به خوردن شیر نداشت.

blog

عاشقتم شیرین زبون من        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آرینا مو فرفری
9 تیر 92 2:34
فدای شیرین زبونیات عزیزم.
باباپدر
9 تیر 92 16:44
سلام گلم.خوبی.دینااین جور موقع ها میگه (باباکجایی).ازدست مامان هواس پرت.مامانی"دینا به مهد کودک نمیگه متکومک"میگه مچنه کونمک"به پفک نمیگه کووکک"میگه کتکدینا خوشگله فکر کنم مامانی لغت نامه شما رو سانسوریدههاهاهاهاهه هه هه(روز شمار ندیدن دینا:10روزه که عسلم رو ندیدم)دوستون دارم.
مامان شايان و پرنيا
12 تیر 92 10:11
عزيـــــــــــزم چه نازه اين عسلك يه جورايي شبيه دخمل منه مخصوصا وقتي موهاشو ميبنده
مامان نیاز
12 تیر 92 17:39
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامانی درسا
13 تیر 92 1:53
الهی مامانی این بابا جونیا از ماها بیشتر حواسشون به دخملی هاشون هست وووو دخملیا و بابا ها دو یار جدا نشدنی هستن انشاالله بزودی دیدارتون تازه بشه ..... قربون خودت این فرهنگ لغتت فرشته
باران
13 تیر 92 14:02
آخييي نازي. چقد نازه اين دينا عسلي مامانيش روي ماهشو از طرف من ببوس
مرجان مامان آران
14 تیر 92 2:29
ای جانممممم قربون دایر لغاتتتتتت دینای نازممممم بوسسسسسسسس گندهههههه
مرجان مامان اران
15 تیر 92 13:09
قربون دینا خوشگل نازممممممممممم من یه بار دیگه نظر گذاشتم نیستت
خاله پارمیدا
18 تیر 92 21:30
سلام نی نی جون امیدواریم شما هم به ما رای بدید و پیشمون هم بیاییدمنتظرتون هستیم
مرجان مامان پریساجون
25 تیر 92 15:51
عزیزم چه دایره لغات قشنگی داره
شيما
7 مرداد 92 12:43
اي خدااااااااا
عاشق حرف زدن هاي قر و قاطي بچه هام! همشو با دقت خوندم و كلي خنديدم!
جالب بود كه بابايي دينا هم كلي ايراد گرفته ازت ههههههه
هر وقت كسي ميگه دخترا بابايي هستند، دلم برا شوهرم خيلي ميسوزه كه نميتونه اين حسو تجربه كنه.


سلام شیما جون .ممنون که به ما سر میزنی.انشالا که اقای همسر هم به زودی زود این حس رو تجربه میکنن.
الهه مامان یسنا
21 مرداد 92 17:21
ای جان. چه بامزه حرف میزنی جیگر من!! منم عاشق بستنی آلوچه جنگلی ام ممممممممممممم