دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دینای مامان وبابا

شیرین زبونیهای ممووووووول مامانی

1392/2/3 23:56
نویسنده : راحله
736 بازدید
اشتراک گذاری

ابن بارهم مثل همیشه یه سلام بلندبالای زیبا به مموووول خودم دینا عسلی ziba

zibaدختر مهربون من این روزها بسار شیرین زبون شده واونقدر قشنگ حرف میزنه که دل همه رو برده.

zibaدینا عسلی به من میگه مامانی بلاسمو (لباسمو) بتوشون (بپوشون) بریم بیرون یعنی من عاشق این بتوشون گفتنشم   ziba

zibaدینا عسلی من موقع خواب به من میگه مامانی لالالی (لالایی) بذار من بخوابم یعنی من عاشق این لالالی گفتنشم ziba

zibaدینا عسلی به من میگه مامانی خوراکی بده ومن کاملا میفهم منظور از خوراکی یعنی بستنی بعد براش یه چیز دیگه میبرم میگه مامانی یعنی بتتینی بده. راستی به لواشک هم میگه لاکی .خیلی هم لواشک دوست داره یعنی من عاشق لواشک خوردنشم با اون لبو لوچه چسبناک و قرمزیش ziba

zibaدینا عسلی هر وقت تو ماشین میشینه به بابایی میگه بابایی برام شاه نداره رو میذاری؟منظور مموول من اهنگ شماعی زاده است یعنی من عاشقشم وقتی که با اهنگ خودش هم میخونه وخوشحالی میکنه ziba 

zibaهروقت که از دست دینا ناراحتم و میخوام دعواش کنم به من میگه مامانی دعوام نکن با من حرف بزن یعنی اون موقع دلم میخواد بچلونمشziba

zibaاز همه جالبتر اینه که هروقت دستش  یا پاش درد میگیره به من میگه مامانی دست گیرید تعجبیعنی من دیونه ی این  گیرید گفتنشمziba

zibaدینای من عاشق  این کارتون انگری برد شده هرجا پوستری ببینه سریع میگه مامانی برای من هنگری برد میخری؟  ziba

zibaدینای من وقتی خودش داره بازی میکنه با خودش زمزمه میکنه ایا بدم ؟ این ندم ؟ منظورم بازهم اهنگ شماعی زاده است بعد که شعر یادش میره به بابایی میگه بابایی میشه برام بخونیییییی بعد پدر ودختر درحالی که همو بغل کردن بازم شعر میخوننziba

 

ziba

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حسنا
4 اردیبهشت 92 11:13
عزیزمه با اون بلاسمو بتوشون گفتنش
دلم براتون تنگ شده
بی ادب نیستم نیومدم عید دیدنیا!!!
منو میبخشی؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام عزیزم .مرسی شما همیشه به ما لطف دارین.دل ما هم براتون تنگیده.