دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دینای مامان وبابا

این روزهای شیرین دینای شیرین زبون من

1391/12/24 0:45
نویسنده : راحله
1,166 بازدید
اشتراک گذاری

   سلام به عزیزترینم ziba به بهترینم ziba سلام به دینا عسلی        ziba                           

امروز دختر گلم وارد سی ویک ماهگی شد.سی ویک ماهگیت مبارک قند عسلم.

این روزها چقدر به خودم میبالم که دینای من بیشتر کارهاشو خودش انجام میده ودوست داره که مستقل باشه و خودش به تنهایی کارشو انجام بده مثل از پله بالا و پایین رفتن که خیلی هم با احتیاط این کارو میکنه یا اینکه دوست داره تو کارهای خونه و نظافت کمکم کنه یا خیلی دوست داره وقتی اشپزی میکنم بهم کمک کنه خلاصه این که ممووول من زودتر از اونی که فکرشو میکردم بزرگ شده .

راستی 12 اسفند تولد باباعلی (بابای بابایی) بود که بازهم تولدش رو بهش تبریک میگیم وامیدواریم که همیشه سایه اش بالا سر ما باشه.

  zibaتو این روزها انقدر با دخملی برای خرید بیرون رفتیم که وقتی میاد خونه انقدر خسته اس که دوست داره بخوابه .

  ziba  این روزها دینای من هر وقت یه خرابکاری میکنه سریع میاد پیشم و با لحن معصومانه ایی بهم میگه مامان دعوام نکنیاااا باشه ؟

  ziba  این روزها دینای من هر وقت میخواد بخوابه میگه منم گصه بگم؟ بعد خیلی بامزه میگه یکیییییی نبووووود یه دختره....... بعدش هرچی که دوست داره میگه و تا نیم ساعت این گصه گفتنه ادامه داره....

    zibaاین روزها دینای من عاشق نگاه کردن به سی دی عمو پوررنگه .از صبح که پا میشه تا موقع خواب دوست داره عمو پورنگ ببینه .

  ziba این روزها دینای من هر لباسی که میپوشه بدو میره جلوی ایینه تا خودشو ببینه بعد هم میگه خوشتل شدم؟

همه اینها نشون میده که دینای من خیلی خانم شده  انگاری حسابی بزرگ شده و من متوجه نبودم الان که کاراشو میبینم  متوجه میشم وای خدای من چقدر خوشحالم که این لحظات زیبا رو میبینم زمانی که من مریضم با دلسوزی بچه گانه اش میاد بهم میگه مامان مریضی ؟ الان خوب میشی.یا مدام میاد میپرسه مامان خوب شدی؟ یا  مدام بوسم میکنه که محبتش رو نشون بده دلم میخواد بوسه بارونش کنم  اون موقع است که میگم خدایا شکر بابت وجود این فرشته نازنین ...

ziba

 

چند روز پیش صبح برای خرید بیرون رفته بودیم وقتی رفتیم هوا سرد بود ما که توی پاساز مشغول خرید بودیم وقتی بیرون اومدیم یه برفی اومده بود که هم خیلی قشنگ بود هم دینا عسلی ذوق زده شد. این عکس رو همون موقع انداختم .

 

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آوازقو
24 اسفند 91 18:24
خانومی دیگه بزرگ شده........از طرف من ببوسش


ممنون خاله جونم .شما لطف دارین
مامان آرینا مو فرفری
26 اسفند 91 2:37
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم.پیشاپیش نوروز مبارک.
آواز قو
26 اسفند 91 11:35
سلام خاله جون منم دلم برات خیلی تنگ شده.......این روزها همه مشغول کارها وخریدها .....اینشالله به شادی وتندرستی.....


سلام از بنده اس خاله جونم .مرسی که سر زدین.
مرجان مامان آران
27 اسفند 91 21:51
31 ماهگیت مبارک عزیز دلمممممممممممم
فدات شم انقدر خانوم شدیییییییی دخترمممممممممممممممممممممم


مرسی مرجان جون .اران تپلک رو ببوس حسابیییییییی.
مامان سحرناز
28 اسفند 91 6:51
بوی باران بوی سبزه بوی خاک/شاخه های شسته باران خورده پاک/آسمان آبی و ابر سپید/ برگ های سبز بید/عطر نرگس رقص باد /نغمه ی شوق پرستوهای شاد / نرم نرمک میرسد اینک بهار / خوش بحال روزگار.....پیشاپیش فرا رسیدن بهار طبیعت مبارک.... سال خوبی در پیش داشته باشین
مامان سحرناز
28 اسفند 91 6:56
ای جونم دینا عسلی خوش خنده...مامانی برای اینکه دخترامون تقریبا هم سن هستن کاراشون یه جوره موقع خوندن متن هات فکر میکنم دارم کارای سحرنازو میخونم.... من یکی که عاشق گصه گفتناشونم


مرسی عزیزم .سحرناز جونم رو ببوسین.
مرجان مامان آران
29 اسفند 91 23:21
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم پیشاپیش سال نو مبارک
مامان یسنا
30 اسفند 91 10:11
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
عاشقانه هایم برای تو
9 فروردین 92 7:46
لینک شدین
به ما هم سر بزنین


به روی چشم.میایم پیشتون.
مامانی درسا
10 فروردین 92 3:09
عزیزم راحله جون و دینای گلم
آتیلا جون و مامان شیما
15 فروردین 92 23:01
سلام راحله جون گمتون کرده بودم،آخه از دوستان قدیمی کم پیدا هستین ولی ما همیشه ب یادتونیم... عیدتون مبارک خانومی... انشاا... سالی توام با خوشبختی و نیک بختی و موفقیت و عشق و ثروت و سلامت ووووو... بهترین ارزوهام بدرقه ی راهتون سال نو تبریک تبریک تبریک...
مارال فرفری
18 فروردین 92 20:17
سلام سال نو با تاخیر مبارک امیدوارم همه خوش باشید .31 ماهگیت مبارک دینا جون
مرجان مامان آران
25 فروردین 92 12:52
سلام سلامممممممممم كجاييين كم پيدا شديننننننننننننننننننن
مامان امیرناز
25 فروردین 92 23:51
.سلام عزیزم ایشالا سالی پر از شادی داشته باشی وقتی فرشته هامون اینجور هوای آدمو دارن آدم دوست داره همش مریض باشه بت این پرستار


سلام عزیزم.ممنون از محبتت .