دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دینای مامان وبابا

احوالات این چند وقته دینا عسلی

1391/6/6 0:14
نویسنده : راحله
878 بازدید
اشتراک گذاری

مثل همیشه سلام به گل گلابم  دختر نازنینم دینا عسلیشکلکهای جالب آروین

انقدر خبر های خوب زیادی دارم که نمیدونم اول کدومش رو بگم.

 اول دومیش رو میگم خبر دوم اینه که بابا مرتضی به خاطر کاری که براش پیش اومد از اول تیر تا به امروز خونه بود چون به خاطر شغلش همیشه باید مسافرت باشه این دو ماه مرخصی براش واقعا لازم بود تا یه خستگی از تن به در کنه ایشالا همیشه سایه اش بالا سرمون باشه . واقعا این چند وقته بهمون خیلی خوش گذشت.

              بابا مرتضی خیلی خیلی دوستتتتتت داریییییم 

واما اولین خبر ودر اصل مهمترین خبر این که گل گلدونه من دردونه مامانی  از 18 مرداد دیگه شیر مادر نمیخوره .

بازم بزن دست قشنگ رو تشویقتشویقتشویق به افتخار بزرگ شدن  و مستقل شدن نازنینم

الهی من قربون دختر نازم برم که در این مورد هم به من کمک زیادی کرد و خیلی منو اذیت نکرد فقط یه کوچولو شب ها بیقراری میکرد که اون هم بعد 2 شب دیگه عادت کرد وخیلی راحت تا خود صبح میخوابید .خدا رو شکر که نازنینم  نه تب کرد  نه دچار بی حالی  وبیقراری شد .

از دختر نانازم که در این پروسه سخت منو همراهی وصبوری کرد تشکر جانانه میکنم. عسلم امیدوارم همیشه با صبوری وتوکل به خدا همه کارها برات سهل و اسان بشه الههههی امینني ني شكلك

یه تشکر دیگه هم باید از بابا مرتضی کنم به خاطر کمکی که به من میکرد و توی همین شرایط سخت دینا رو با خودش پارک وبیرون از خونه میبرد که دینا حواسش به تفریح باشه که یه وقت بهونه شیر نگیره و راحتتر با این مسله کنار بیاد .ممنون همسر عزیز دوست داشتنی منني ني شكلكThank You Scraps, Graphics and Comments for orkut, myspace

خبر خوب بعدی اینه که بابا علی (پدر همسری) خونه خریدن که باید بگم بابا علی مبارک باشههههههههه ایشالا همیشه زنده باشینني ني شكلكایشالا روزی برسه که همه صاحب خونه بشن الهی امین.

واما یه چیزی که ابن روزها منو اذیت میکنه اینه که دینا عسلی شیر پاستوریزه نمیخوره یعنی هیچ جوره دوست نداره شیر بخوره .البته شیر کاکائو میخوره اونم نه زیاد ولی میخوره .باید بگم که ماست ودوغ رو خیلی دوست داره با اونا مشکل نداره ولی مثل خودم از شیر خوشش نمیاد.وباز هم مثل خودم عاشق بستنیه اگه بگم روزی 5  تا بستنی میخوره دروغ نگفتم. یه چیزی هم که خیلی دوست داره ژله است .وقتی ژله میخواد دست منو میگره میبره سمت یخچال میگه یله بده یعنییییا من عاشق این یله گفتنشم بعد مدام ازش میپرسم چی میخوای که بازم بگه یله بده.واااای که من عاشقتتتتتتتتتمني ني شكلك

همبن الان که دارم برات مینویسم شما نازنینم بعد کلی گریه کردن خوابت برد چون بابایی مجبور شد برای یه کاری بره بیرون .شما هم پشت سرش انقدر بهانه گرفتی وگریه کردی تا خوابت برد اخه توی این 2 ماه بیشتر وقتها با هم بودین .امیدوارم دیگه هیچ وقت چشماتو گریون نبینم عروسکم.

این لباسو بابایی از کرمانشاه برای دینا جونم اورده.

شکلکهای جالب اروین

 

 دینا محو تماشای برنامه کودک

شکلکهای جالب اروین

بدون شرح

شکلکهای جالب اروین

شکلکهای جالب اروین

این اثر /شاهکار دختر هنرمندم دینا عسلی است.

 شکلکهای جالب اروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سپیده
6 شهریور 91 1:24
الهه مامان یسنا
6 شهریور 91 1:29
دینا جون مستقل شدنت مبارک باشه مامانی خسته نباشی که این مدت به دختر گلت شیر دادی.
همیشه کنار هم خوش باشید.یله گفتنت منو هم کشت دینا جونم.
با فرهنگانه یسنا به روزیم


ممنون خاله جونم.چشم میایم پیشتون.
مامان مارال فرفری
6 شهریور 91 1:57
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدی خیلی دینا جون نازه خدا حفظش کنه بلا محو تماشای تلویزیون شده
حتما از طرف من ببوسش راستی با اجازه لینکت میکنم


سلام دوست خوبم .ممنون از محبتت عزیزم
سپیده
12 شهریور 91 12:36
سلام خانمی. مسابقه شماره 3 شروع شد. دوست داشتید دخملی رو شرکت بدید. http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان آتین
12 شهریور 91 19:37
به به چه خبرای خوبی..
ایشالا که همیشه زندگیتون پر خبرای خوب باشه
مستقل شدن دینا جونی هم مبارک
با لباس محلی هم خیلی ناز شده


ممنون عزیزم .
بابای دوقلوها
16 شهریور 91 11:37
دینا خوشگل خودموووونه تو مسابقه " نی نی های با حجاب" شرکت کردییییییییم زمان شروع رای گیری از روز شنبه 1391/06/18 تا پایان روز دوشنبه1391/06/20 زینب زهرا خوشحال میشن اگر دوستان بهشون رای بدن http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
ماماشهین نیاز خاتون
17 شهریور 91 18:30
سلام .راحله جان...خوبی خاله .....مامان هاجر خوبه ؟سلام برسون.تولد دینا جونی هم که نزدیکه....چقده با این لباسش خوشگل شده.....
مامانی شیما وحدیث
20 شهریور 91 0:21
آفرین دینا عسلی خوشکل که مامانی اذیت نکردی درضمن ازهمه باحال تر این اثرشاهکار دینا جو ن بود .دینای خاله خیلی هنرمندی نمیدونستیم ها بووووووووووووووووووووس واسه دینا جونم درضمن مامانی بالاخره من آپیدم دوست داشتی بیا
سمانه مامان پارسا جون
23 شهریور 91 1:23
تولدت مبارک عزیزم ایشاا... 120 ساله بشی