دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دینای مامان وبابا

اندر احوالات از پوشک گرفتن دینا عسلی

1391/4/30 3:04
نویسنده : راحله
1,115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دردونه ام  نازدونه ام به جیگر طلای خودم دینا خوشگله   

 

امروز میخوام در مورد یه اتفاق بسیار مهم صحبت کنم .امروز وتوی این پست میخوام به همه اعلام کنم که دخملی من دینا عسلی در 22ماهگی من از پوشک گرفته شد.هورااااااااااااااااااااااااهوراهورا               بزن دست قشنگ رو..تشویقتشویقتشویقتشویق

من این افتخار بزرگ وبسیار مهم رو اول به خودم وبعد هم به دینای نازنینم تبریک میگم واز همین جا با صدای بلند این مستقل شدن رو به نازنینم به عزیزترینم به دینا خوشگله تبریک میگم وامیدوارم همیشه متکی به خود باشه.

واما داستان از جایی شروع میشه که من از مدتها قبل داشتم فکر میکردم که چه جوری وچه وقتی با چه راهکاری دینای عزیزم رو از پوشک بگیرم خیلی مطالعه کردم توی اینترنت تحقیق کردم و از دوستانم هم کمک گرفتم .خلاصه تمام مدت فکر میکردم که اول دینا رو از شیر بگیرم وبعد از پایان 2 سالگیش از پوشک بگیرم واداب توالت رفتن رو یادش بدم اما نمیدونم که یهو چی شدم وتصمیم گرفتم که زودتر این کاروبکنم .القصه روز سوم تیر طی یک اقدام ناگهانی و ضربتی این کارو کردم داشتم دینا رو عوض میکردم که گفتم بذار پوشکش نکنم ببینم چی میشه از یک طرف دوست نداشتم که خونه به این زودی توسط دینا عسلی ابیاری بشه از طرف دیگه واقعا دوست داشتم که دینا از پوشک گرفته بشه توی این کشمکش خودم با خودم گفتم اول واخر باید این اتفاق بیافته .....

خلاصه که بساطی داشتیم با دینا عسلی.....روزای اول که سخت بود هم برای دیناعسلی هم برای من تا میخواستم دینا رو ببرم دستشویی میدیدم که کار از کار گذشته وبلهههههه با این که این کارو 10 دقیقه به 10 دقیقه انجام میدادم ولی دینا کار خودشو میکرد البته روزای اول که عادیه چون بچه تازه از پوشک جدا شده پس ازاد بودنش دلیل میشه که بچه زود مثانه اش کار کنه البته دینا روزای اول یه جاهایی از فرش خونه و سرامیک ها رو ابیاری کردولی به مرور یاد گرفت که باید خودش رو کنترل کنه وبالاخره  به لطف خدا وهمکاری بی نظیر  دینای نازنینم در طی یک هفته تونستم این مسیر سخت رو با دخترم به پایان برسونم طوری که در روز دهم هر وقت دخترم منو صدا میزد خودش جلوی در دستشویی منتظرم بود الهههههی قربونت برم دختر باهوش وصبور من

یه نکته دیگه ایی که باید بگم اینه که من دینا رو شب ها یا در خواب بعد ازظهر پوشک نکردم وقتی جایی هم میرفتم هم همین طور به نظرم این مدل راهکار بهترین مدله چون بچه دیگه دچار دوگانگی نمیشه وبهتر میتونه خودش رو کنترل کنه البته یه مدتی خونه بودیم وجایی نرفتیم تا دخملی ما یاد گرفت. الان به راحتی وبدون هیچ استرسی بیرون میریم چون دینا هر وقت که لازم باشه منو صدا میزنه . 

از همین جا از گل گلدونم دینای مامان به خاطری همکاریش وصبوریش تشکر میکنم وامیدوارم که همیشه صبور باشه الههههی امین

از دوست خوبم هدا سادت عزیزم تشکر میکنم بابت راهنمایهایش دلگرمیها و تشویقهاش .ممنون دوست عزیزم .

البته از خودمم تشکر میکنم بابت صبوری ها وسختیهایی که کشیدم .واقعا خسته نباشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

آواز قو
30 تیر 91 4:42
سلام عزیزم مبارکه ایشالله که مستقلترم میشه.خانم خانما دیگه واسه مامان راحله اش همدم وانیسش میشه ......
قدری هم مارو توجیه کن خاله جون .....


سلام خاله .همدم وانیس رو خوب اومدی خاله .
مرجان مامان پریساجون
30 تیر 91 18:25
مبارکهههههههههههههههههههه عزیزم


ممنون دوست خوبم .
مامانی درسا
31 تیر 91 1:46
الهی قند نبات مبارکت باشه این موفقیت انشاالله تا موفقیت های بعدی مامانی شما هم که دیگه حرف نداشتی ..... منم میزنم واستون اون دست قشنگه رو


سلام دوستم مممنون از لطفت.درسا جونو ببوووووس
بابای دوقلوها
31 تیر 91 8:32
تبریک تبریک تبریک
واقعا هم تبریک داره هاااا
کاری به این کارا نداشتم ولی مامی دوقلوها رو دیدم که با چه زحمتی اینکارو کرد. کلی مکافات داره بخوای به این ورووجکا یاد بدی که وقتی کاری دارن خبر کنن.

خسته نباشید مامان دینا


سلام .ممنون بابت تبریک.وروجکهارو حسابی ببوسین.
مامان نیاز
31 تیر 91 19:12
سلام تبریک میگم عزیزم همیشه موفق باشی گل دخترم مامان راحله شما هم خسته نباشی


سلام عزیزم .ممنون از محبتت .
سپیده
3 مرداد 91 11:35
سلام. ممنون که بهم سر زدید. پوشک گرفتن واقعا کار مادر رو راحت می کنه. دخترم 9 ماهشه و موقع خوابش پوشکش نمی کنم. اخه عادت نداره تو خواب خودش رو خیس کنه. وقتی که بیدار می شه زودی می برمش حمام و پا می کشمش.


سلام عزیزم .چه خوب که از الان با دخملی کار میکنی وموفق باشی عزیزم.
مامان آرشیدا کوچولو
3 مرداد 91 13:04
ماما نیاز
4 مرداد 91 12:56
الهه مامان یسنا
5 مرداد 91 15:57
آفرین دینا عسلی که خیلی خوب همکاری کردی. خسته نباشی مامان جون کار خیلی سختی بوده ولی خوب خدا رو شکر راحت شدی. میدونم که چکار سختی رو انجام دادی.


سلام دوست خوبم .مممنون از لطفت .واقعا که کار سختیه ولی شیرینی خاص خودش رو هم داره.
مامانی درسا
6 مرداد 91 2:34
دبنایی اومدم روی ماهتو دیدم و رفتم گلم
مامانی شیما وحدیث
7 مرداد 91 2:06
به به مبارک باشه دینا جون والبته شما مامانی نازنین و زحمت کش
آفرین دخمل ناز همیشه مامانی رو کمک کن و مواظبش باش .
ازشیر چی ؟؟؟؟؟؟ازشیرگرفتیش مامانی .اون مورد به نظرم ازپوشک گرفتن سخت تره .
بوس بوس هزارتا بوس واسه دینای خودم


سلام عزیزم.مممنون از محبتت.نه هنوز از شیر نگرفتم ایشالا اول شهریور.شما هم شیما وحدیث جونی رو ببوسین.
سپیده
8 مرداد 91 18:38
سلام . یه مسابقه تو وبلاگ "کودک من" گذاشتیم. دوست داشتید شرکت کنید.
مرجان مامان پریساجون
8 مرداد 91 21:22
سلام عزیزم .کجایی کم پیدایی؟


سلام دوستم .یه کوچولو سرمون شلوغه.پریسا جونو ببوسسسسسس.
مامان آرینا موفرفری
10 مرداد 91 3:22
آفرین به دینا جون و مامان گلش


ممنون عزیزم از محبتت.
مرجان مامان پریساجون
12 مرداد 91 0:03
کم پیدایی کجاییییییییییییییییی عزیزم؟
مام پارسا
12 مرداد 91 3:37
اللللللللللللللللللللللهی .آفرین به دخملی زرنگ و باهوش و مستقل. دست مامانی هم درد نکنه. می دونم چی میگی خیییییییییییییییییییییییییییلی سخته روی ماه دخملی رو ببوس
مام پارسا
12 مرداد 91 3:40
مامانی یه سوال دارم: شما گفتی وقتی که دینا جون خوابه پوشک نمی پوشی اون وقت چی کار می کنی جیش نمی زنه؟ یا وقتی بازار میری اگه پوشک نپوشی توی خیابون جیشش بگیره چی؟اون وقت چی کار می کنی؟ آخه من هم پسرم رو از پوشک گرفتم ولی وقت خواب و موقع بازار رفتن تنش پوشک می پوشم آخه تو بازار که همه جا دستشویی نیست تا من ببرمش. حالا می خوام اگه شما راه حلی دارید بهم بگید ممنون میشم
نازنین
12 مرداد 91 12:53
آفرین خانمی.تبریک میگم.ایشالا همیشه پیروز باشی.


ممنون از محبتت عزیزم.