دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دینای مامان وبابا

دینا عسلی و جشن تولد فاطمه جون

1391/3/31 0:23
نویسنده : راحله
1,925 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ممووول مهربون خودم دینا عسلی شکلکهای جالب آروین

چند روز قبل من ودینا خانم رفتیم جشن تولد فاطمه جون (دختر خاله نیاز خاتون)دوست خانوادگی ووبلاگی دیناجونم.جشن بسار خوبی بود به من ومخصوصا به دینا خیلی خوش گذشت .ایشالا جشن فارغ التحصیلیت فاطمه جون شکلکهای  جالب  آروین

این هم عکسهای تولد

دینا جون قبل از رفتن به تولد

شکلکهای جالب آروین

دینا جون اینجا آماده شده (دست ارایشگر دینا جونم دردنکنه)

شکلکهای جالب آروین

 شکلکهای جالب آروین

 دینا جونم در جشن تولد(دینا تا میتونست یه ناخنکی به ابن ژله ها میزد..)

شکلکهای جالب آروین

دینای متفکر من در اخر جشن تولد قربوووون اون ژست قشنگت نازنینم شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

عاشقتم دینا عسلی قربون اون نگاه کردنت موفرفری منشکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سپیده
31 خرداد 91 0:26
اخی. نازی. موفرفری خاله
به وبلاگ منم سر بزنید و با نظراتتون دلگرمم کنید


ممنون از محبتت عزیزم .چشم بهتون سر میزنیم.
سپیده
31 خرداد 91 1:13
لطف کردی عزیزم. مرسی
سپیده
31 خرداد 91 1:15
با افتخار لینک شدید.
بابای دوقلوها
31 خرداد 91 7:15
دوس جوونی دینا تولدت مبارک

چقد خوردنی شدی گلی عمووووو
خدا حافظت باشه


سلام عمو جون.مرسیییی از محبتتون.
الهه مامان یسنا
31 خرداد 91 12:53
من دیگه اسم دینا رو میذارم دینا موفرفری چه بامزه است موهاش. ولی مامانی یه چیزی ررو دوستانه بگم ناراحت نشو دخملی رو آرایش نکن مواد واسش ضرر داره آخه. بعد هم معصومیت کودکانه اشون اینقدر قشنگه که نیازی به آرایش نداره. ببخشید که دخالت کردم


سلام عزیزم .ممنون از لطفت.در مورد ارایش هم باید بگم که برای چند لحظه صورتش اینجوری بود چون خودش دلش میخواست. قبل رفتن به جشن صورتشو پاک کردم.بازم ممنون از توصییه خوبت عزیزم.


آبجی فاطمه دختر خاله ی نیاز
31 خرداد 91 16:45
سلام دینا جووووووووووووون ممنون که به
جشن من اومدین عاششششششقتم
جیگر طلا خاله جون ممنون از آرزوی خوبت


سلام عزیزم .مرسی از محبتت گلم .
مرجان مامان پریساجون
1 تیر 91 0:35
چه قده ناز شدی خاله


مرسیییی خاله جونم.
مامانی درسا
1 تیر 91 14:57
الهی چه ناناز شدی عزیزم تولد بهت حسابی خوش گذشته انشاالله ..... میدونی چیه شما عشق منی


مرسی خاله جون.شما لطف دارین .
آبجی فاطمه دختر خاله ی نیاز
1 تیر 91 15:01
دوست دارم ددددددددددددددددددوووووووووووووددددددددددددداااااااااا


مرسییی فاطمه جون .ماهم شما رو دددددددودااااا


سپیده
2 تیر 91 1:36
مامان نیاز
5 تیر 91 11:53
سلام عروسک مو فرفری من همیشه به شادی تازه من خبر دارم مامانی داره از پوشک میگیرتت موفق باشی دختر باهوشم


سلام دوست خوبم .ممنون از لطفت .
ماماشهین نیازخاتون
9 تیر 91 21:20
سلام کجایی؟پیدات نیست .....

رفتی اساس کشی مامان هاجر.....خسته نباشی......


سلام خاله.وااااای از اسباب کشی که نگوووو...مرسی خاله که به ماسر میزنید.