دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

دینای مامان وبابا

سیزده ماهگی دینای مامان

1390/7/25 23:51
نویسنده : راحله
1,091 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

سلام دخترکم سلام عزیز دلم / امروز نفس مامان  وارد سیزده ماهگی  شد .   دینای من خوشحالم از این که کنارم هستی از این بابت هزاران هزار مرتبه خدای خوبم را شاکرم /  دخترکم با وقتی با تووکنارت هستم هیچ چیز نگرانم نمی کنه. دینای من یک سال گذشت  و تو در این یک سال  به من فهموندی که مادر بودن  یعنی چی...عسلم مادر بودن یعنی با هرخنده تو من هزار بار بیشتر میخندیدم .گریه های تو یعنی ناراحتی زیاد من وجلو تر از تو گریه کردن/عزیزم دوست دارم  که تو همیشه بخندی  واگه ناراحتی هم هست فقط مال من باشه .  امید مامان  مادر بودن یک لطف وعنایت الهیست / خدایا از این که مرا لایق این سمت سخت ولی بسیار شیرین دونستی سپاسگزارم .              خدا جونم دوست دارم                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)