دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

دینای مامان وبابا

دختر رورشکار من

1392/7/2 23:40
نویسنده : راحله
866 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخملی نانازم

دینا خانم ما این روزها علاقه زیادی به مدرسه نشون میده .تمام فکرش اینه که کی میره مدرسه .هر چی براش توضیح میدم که الان شما نمیتونی بری وسنت کمه قبول نمیکنه میگه حالا که منو مدرسه نمیبری ببرتم مهد کودک ما هم تصمیم گرفتیم این عسل خانم رو ببریم مهد.

این روزها وقتی دینا رو پارک میبرم اول یه کوچولو سرسره بازی میکنه بعد میره سراغ وسایل ورزشی که تو پارک هست خیلی به این وسیله ها علاقه نشون میده میگه من میخوام ورزش کنم قزبون دختر ورزشکارم برم من.

ممووول من به توت فرنگی میگه سوسنگی .وقتی هم میخواد تو اشپزخونه کمکم کنه میگه مامانی گامبله (قابلمه)رو میدی به من؟

امروز هم نیاز جونی دوست دینا خانم اومدن خونه ما وشما دوتا وروجک حسابی شیطونی کردین وبهتون خیلی خوش گذشت .خوشحالم که دوستهای خوبی برای هم هستین.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرجان مامان آران
8 مهر 92 11:27
ای جانمممم قربون برممم ورزشکاررررررر