دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

دینای مامان وبابا

تولدت مبارک فرشته کوچولوی 4 ساله من

1392/6/23 0:18
نویسنده : راحله
1,716 بازدید
اشتراک گذاری

مثل همیشه یه سلام بلند بالا به دختر نازم دینا عسلی

درست 4 سال پیش در چنین روزی یه فرشته زیبای نازنین به دنیا اومد وشد عزیزدل من وبابا مرتضی.

دینای من                                

   تولدت مبارک                                  

دینای من 

 

کدامین شاخه گل زیبا را به خاطر تولدت تقدیمت

 کنم که وجود نازنینت عطر تمام گلهاست به خودم

میبالم که گل ترین دختر دنیا را دارم .

      دوستتتتتت دارم24

دیرینه ترین قصه زندگی ادمها قصه تولدشان 

 است.تکرار این قصه را هزاران هزار باربه تو بهترینم

تبریک میگم.

 

 heart orange 2 icon                                   heart orange 2 icon                         heart orange 2 iconheart orange 2 iconheart orange 2 icon

                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرناز
24 شهریور 92 15:07
سلام عزیزم تولدت مبارک فرشته ایشالا صد و بیست ساله بشی
مرجان مامان آران
25 شهریور 92 13:36
تولد مبارک دینا عسلی نازنینمممممممممممممم ایشالا همیشه شاد باشید و تولد 10000000 سالگیتو بگیری خوشگلم
آوازقو
26 شهریور 92 16:32
سلام خانومی .تولدت مبارک.دیشب بامامانی صحبت کردم یادم رفت تبریک بگم[]