دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

دینای مامان وبابا

شیرن زبونیهای ممووووووول مامان

1392/6/7 0:48
نویسنده : راحله
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شیرین زبون مامانی دینا عسلی خودم

اخ که اگه بدونین عسل من این روزها چه طوری شیرن زبونی میکنی  شکلکهای مژی جوووووون

  ممووول من دایره لغاتش هر روز بیشتر میشه و با تلفظهای بامزه ایی که سعی داره کلمات رو  درست بگه انقدر شیرین و دلبر میشه که خدا میدونهشکلکهای مژی جوووووون

  شکلکهای مژی جوووووونg  دینای من هر وقت صدای اژیر  یا بوق میشنوه میگه مامان آنگوووووووولانس منظورش امبولانس

 شکلکهای مژی جوووووونg    دینا عسلی من به پروانه میگه پرنانه

  شکلکهای مژی جوووووونg  دینای ناز من عاشق مهد کودک و مدرسه شده همش به من میگه مامان منو میبری مدرسه برای من کیکاب (کتاب ) میگیری

  شکلکهای مژی جوووووونg دینا عسلی این روزها عاشق جوجه کباب  شده به  بابا مرتضی میگه بابایی برای من کباک درست میکنی؟

  شکلکهای مژی جوووووونg  ناناز من هر وقت مسجد میبینه میگه مامانی بریم مشهد  الله وابهر کنیم منظورش مسجد که بریم نماز بخونیم

شکلکهای مژی جوووووونg    مموول من عاشق نقاش و رنگ امیزیه به رنگ کردن میگه بیا مامان این هارو رنگابی کنیم

 شکلکهای مژی جوووووونg  ابنبات من هر وقت اهنگی گوش میکنه میگه مامانی بیا با هم بررسیم (منظورش برقصیمه)

 شکلکهای مژی جوووووونg  دینای من این روزها اگه بهش حرفی بزنی که خوشش نیاد زودی لباش رو هم میذاره لب پایینیشو میاره جلو با اخم میگه من باهات گهر (قهر ) شدم اخ که عاشق این لبو لوچه اویزون و قهر شدنشم

یک روز قشنگ و شاد برای دخملی

 

 

 

یکی از عکسهای اتلیه قند عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مرجان مامان آران
7 شهریور 92 22:49
ای جانمممم قربونت برممممم انگولانسسسسسسسسس قربون حرف زدنت شیرین عسل
اسماء ღ مامانه فسقل ღ
9 شهریور 92 0:51
ای جونم ماشالله بهش
الهه مامان یسنا
12 شهریور 92 11:35
آخ من که عاشق این حرف زدنای بچه هام.
الهام (مامان امیر علی جون-جیگرم)
13 شهریور 92 23:43
سلام عزیزم وبتون عالیه
دختر تو هم ناز نازه هااااا
خوشحال میشیم به ما هم سری بزنید
راستی با افتخار لینک شدید
منتظر ورودتان هستیم
با تبادل لینک که موافق هستید


سلام .ممنون از لطفتون .خوشحالم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم .با افتخار لینک شدید.
شيما
14 شهریور 92 18:10
سلام راحله جون
منم دلم برات تنگ شده بود. ببخش كه بخاطر مشغله كاري كمتر بهت سر ميزنم
هزارررررررر ماشاله به ديناي نازنازي و خوش زبون
معلومه زياد با هم ميرقصين، نه؟!؟!؟



سلام عزیزم .شما لطف دارین .بله درست حدس زدین دوستم.
مامان امیرناز
16 شهریور 92 23:55
سلام عزیزم ای جانم راحله جون الا کشف کردم روز تولد دینا جون و من یکی هست منم متولد 23 شهریوره چه افتخاری پیدا کردم ببوسش
مرجان مامان پريساجون
21 شهریور 92 10:59
قربون شيرين زبونياش...ماشاله...عكس آتليه فوق العاده زيباست...
الهام (مامان امیر علی جون-جیگرم)
21 شهریور 92 12:33
به ما هم سری بزن راستی نظر یادت نره میخوام تو یه پست 50 نظر داشته باشم فعلا
مامانی درسا
27 آبان 92 2:20
این عکسای آتلیه ت منو کشته عسلی ........ انشاالله همه ی روزهای زندگیت پر از شادی باشه ....... قربون جرفات عزیزم